افتونیوز _ یک ماهی از انتخابات مجلس نگذشته بود که با انتشار جداول مربوط به بودجه سال ۹۹ توسط رسانه های نزدیک به غلامرضا تاجگردون خبر از تعریف و ردیف دار شدن چند طرح مهم با تلاش ایشان برای استان داده بودند.
مهم ترین این طرح ها اتصال گچساران به شبکه ریلی کشور در قالب طرح راه آهن بندرامام-رامهرمز- بهبهان(گچساران)-ممسنی-شیراز بود.
در کنار طرح های مهم مطرح شده از جمله طرح فوق، دو مورد به حوزه انتخابیه کهگیلویه نیز مربوط میشد:
۱-ایجاد جاده جدید فارس شمال خوزستان که از مسیر باشت، چرام، دهدشت، چاروسا و‌دیشموک عبور میکرد تا از مسیر ایذه نهایتا به شمال خوزستان برسد.
۲-چهاربانده کردن جاده دهدشت- خیرآباد
در کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار این خبر سید محمد موحد در تاریخ دوم فروردین در مصاحبه ای گفت : با رایزنی های صورت گرفته در مهلت قانونی چهاربانده شدن محور خوزستان به اصفهان از منطقه خیر آباد درگچساران تا دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در بودجه سال ۱۳۹۹ ردیف بودجه به آن اختصاص یافته است و از اختصاص بودجه به محور جدید فارس به شمال خوزستان از طریق کهگیلویه بزرگ از محور پل بریم-باشت-چرام –دیشموک به ایذه در خوزستان خبر داد.
انتشار این مصاحبه توسط نماینده جدید واکنش حامیان عدل هاشمی پور نماینده پیشین کهگیلویه را در بر داشت که چگونه در این مدت کوتاه کمتر از یک ماهه و‌ بدون داشتن هیچ سمتی توانسته است نسبت به این مهم اقدام کند و پیگیری این امور را نتیجه تلاش نماینده پیشین دانستند.
این در حالی است که قبل از رسانه ای شدن آنها توسط تاجگردون و حامیانش هیچ کدام از این دو به ابن طرح ها کوچکترین اشاره ای نکرده بودند.
حالا اما فارغ از راستی آزمایی نقش هر کدام از نمایندگان فعلی یا پیشین کهگیلویه در این خصوص لازم است مسئولان نسبت به سرنوشت این طرح ها و چرایی عدم آغاز عملیات این پروژه ها توضیح دهند.
فیلی معاون عمرانی استانداری و پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی که گویا کلا در استان حضور ندارند و‌اگر دارند هم مشخص نیست که پیگیر کدام پروژه ها هستند و‌اصولا خود را در مقام پاسخگویی نمی دانند.
اما خوب است سید محمد موحد از پیگیری های بعدی خود و تخصیص احتمالی و جذب اعتبار این پروژه ها گزارشی به مردم بدهند و بگویند چرا پنج ماه مانده به پایان سال خبری از آغاز این پروژه ها نیست.

گلبونگ