یادداشت
گفتگو و گزارش

نشست مهم نمایندگان استان در راستای تغییرات مدیریتی در استان/ کدام مدیران تغییر می‌کنند؟

نشست مهم نمایندگان استان در راستای تغییرات مدیریتی در استان/ کدام مدیران تغییر می‌کنند؟

در پی نارضایتی مردم و عدم کارایی مدیران دولت سیزدهم و برنامه کلی دولت برای تغییرات، نشست نمایندگان استان برای تغییرات مدیریتی استان در هفته گذشته برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، طبق شنیده ها، سه نماینده استان و یکی از سیاسیون شناخته شده استان که سابقه نمایندگی مجلس را نیز در کارنامه دارد در شهر گچساران دور هم نشسته و برای تغییر برخی مدیران در استان به توافق رسیده اند.

از جمله مهمترین آنها می توان به تغییر یکی از معاونان استاندار، رئیس و معاون یکی از دانشگاههای مهم استان و چند مدیرکل استانی نیز اشاره کرد.

به زودی جزییاتی بیشتر از این تغییرات اطلاع رسانی می شود.

باید به انتظار روزهای آینده بود که این تغییرات به کجا می رسد و آیا این ترمیم کابینه استانی، می توانند اندکی از مشکلات مردم را کاهش دهد؟

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 بیمارستان امام سجاد 1401/10/3 14:32:12

    ........... به دانشگاه علوم پزشکی گند زده و کارهای آن هیچ سنخیتی با این دولت ندارد و خودش هم غیرفانونی در دانشگاه هست نه تنها سلامت مردم را مهیا نکردند با روان مردم در حال بازی هستند

    پاسخ
  • 2 امیر 1401/10/3 12:22:8

    دانشگاه علوم انحصارگری را فراموش نکنید. بهداشت و درمان به حاشیه رفته و هر وقت هم صحبت می کنند میگویند مسببین وضع موجود

    پاسخ
  • 3 احد 1401/10/3 11:53:59

    عجب رسمیه! نماینده مدیرعوض میکنه، نماینده تعیین تکلیف میکنه،نقش استانداردراین بین کجاست؟! نماینده ی محترم؛ آنچه تا الان به سراین استان آمده واگر مدیری ضعیف است حاصل وکارنامه دخالت شماست، حالا بیا درست کن، البته خواستم بگویم ؛ نماینده محترم نقش شمادراین مملکت چیست ؟ مگر به غیر ازقانونگذاری ونظارت است؟آن را(نظارت وقانونگذاری)که بلد نیستید،چون کارشناس این امرنیستید، توروخدا ازاین که هست بدترنکنید ،این دخالت ها وانتخاب مدیر ازطرف نمایندگان جزایجاد رانت منافعی برای این ملت عزیزندارد.

    پاسخ
  • 4 ال اسحاق 1401/10/3 9:47:42

    معاونت عمرانی رفتنیست و رییس علوم پزشکی استان. اما مگر نمیگفتند این افراد دخالت ندارند در انتصابات آیا سوگندهایی در مجلس که قسم خورده‌اند که فقط وظایف خود را انجام دهند و از انسان‌های ناکارامد حمایت نکنند و ناظر اجرای قوانین باشند مانند قسم ابوذر و قسم دروغ قران در گذشته استان اثر خواهد کرد؟:) عدل هاشمی به خاطر یه قسم ساده و میر سالار نابود کردند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها