یادداشت
گفتگو و گزارش

اجرای طرح محدودیت ترافیکی در زمان برگزاری جشنواره برفی دنا

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با ایسنا افزود: تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده یاسوج - اقلید به مدت دو روز ممنوع است.

اجرای طرح محدودیت ترافیکی در زمان برگزاری جشنواره برفی دنا

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح محدودیت ترافیکی جشنواره ملی برفی در پیست اسکی "کاکان"بویراحمد خبر داد.

به گزارش افتونیوز، سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با ایسنا افزود: تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده یاسوج - اقلید به مدت دو روز ممنوع است.

وی اظهارکرد: این محدودیت های ترافیکی از ساعت ۷ تا ۲۳ روزهای پنجشنبه و جمعه در جاده یاسوج - اقلید اعمال می شود.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسیرهای "یاسوج – اصفهان" و "یاسوج – شیراز" به عنوان جایگزین جاده یاسوج به اقلید اعلام شده است، تصریح کرد: هدف از اعمال این محدودیت ها تسهیل در عبور و مرور برگزاری جشنواره ملی برفی در پیست اسکی کاکان است.

ویسی پور همچنین از شرکت کنندگان در این جشنواره برفی خواست؛ خودروهای خود را در مجاورت جاده پارک نکنند و تنها از پارکینگ های ایجاد شده استفاده کنند.

وی از حضور هشت تیم گشت پلیس راه برای تامین امنیت ترافیکی در جاده "یاسوج به اقلید" در این دو روز(پنجشنه و جمعه ششم و هفتم بهمن ماه) خبر داد و عنوان کرد: پلیس راه با رانندگانی حادثه ساز برخورد می کند.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از محدودیت مقطعی تردد در کمربندی یاسوج - اصفهان خبر داد و بیان کرد:از ساعت ۱۴ مسیر این کمربندی از پل مختار تا حد فاصل پل زردک فعلا مسدود است و تردد از سمت "امامزاده مختار- نقارخانه- پل زردک" انجام می شود.

 

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها