یادداشت
گفتگو و گزارش

همایش آموزشی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها برگزار می‌شود

همایش آموزشی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها برگزار می‌شود

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان از برگزاری همایش یک روزه آموزشی اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستانهای ۸ گانه و بخش های ۱۹ گانه استان خبر داد.

به گزارش افتونیوز، وحید محمدی تبار گفت: این همایش با حضور رئیس و اعضای هیات عالی نظارت استان، استاندار محترم ، رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان، مراجع چهارگانه ، کارشناسان آموزشی هیات مرکزی نظارت کشور روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ توسط دبیرخانه هیات عالی نظارت استان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

دبیر هیات عالی استان افزود: با توجه محدودیت زمانی و فشردگی کار هیات های نظارت شهرستانها و بخش های استان این همایش یک روزه تدارک دیده شده تا ضمن آموزش اعضا ، مسئولین هیات عالی نظارت استان ، استاندار و سایر مسولین ذیربط مطالب، دیدگاهها و نقطه نظرات خود را با اعضای هیات های نظارت در میان بگذارند.

وی ادامه داد: تلاش می شود هیات های نظارت ، مراجع چهارگانه و هیات های اجرایی بیشترین تعامل را با هم داشته باشند. تا انشالله شاهد انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه باشیم.

محمدی تبار تصریح کرد: هیات نظارت ۸ شهرستان و ۱۹ بخش استان انتخاب و شروع بکار کرده اند. به منظور رسیدگی به سلامت انتخابات شورای روستاها و بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی روستاها، هیات نظارت بخش مرکزی هر شهرستان نیز جداگانه تشکیل و شروع بکار کرده اند.

وی اذعان داشت: هیات نظارت هر بخش متشکل از ۳ نفر و هیات نظارت شهرستان متشکل از ۵ نفر هستند و در مجموع ۹۷ نفر اعضای هیات نظارت شهرستانها و بخش های استان را تشکیل می دهند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 اکو 1395/12/18 11:3:36

    جناب محمدی از نصیری چه خبر

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها