یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندار دنا: تلاش همه گروه‌های سیاسی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ضروری است

فرماندار دنا: تلاش همه گروه‌های سیاسی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ضروری است
فرماندار دنا گفت : تلاش همه گروه‌های سیاسی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ضروری است

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فرماندار دنا، عباس بهشتی روی  با اشاره به ضرورت تلاش همه گروه های سیاسی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: مسئولان باید ضمن تلاش برای ایجاد وحدت در بین مردم، دغدغه‌های واقعی شهروندان را پیگیری کنند. وی در ادامه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همه مسئولان و اقشار سیاسی در چارچوب قانون در زمینه افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای شوراها از 30 اسفند ماه جاری افزود: ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری از 22 فروردین سال 96 است.

فرماندار دنا  ادامه داد: هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای داشتن انتخاباتی سالم، با امنیت، شکوهمند، قانونمند و گسترده در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

وی ترغیب و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را امری ضروری خواند و افزود: همه مردم دنیا چشم دوخته‌اند که حضور مردم ایران پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال 96 چگونه است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان دنا خاطرنشان کردو گفت:با عنایت به ماده ۲۶ تبصره ۳ ( الحاقی ۲۷/۱/۹۲ ) قانون انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا در خصوص انتخاب شوندگان، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت نام الزامی است. لذا کلیه داوطلبانی که قصد دارند نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند از هم اکنون با توجه به نزدیکی زمان ثبت نام  می توانند با مراجعه به بخشداریهای مرکزی ، پاتاوه  و فرمانداری جهت معرفی به مراجع ذیربط برای دریافت  گواهی عدم سوء پیشینه  اقدام  تا به سهولت بتوانند بر اساس جدول زمانبندی در زمان مقرر ثبت نام نمایند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها