یادداشت
گفتگو و گزارش

«محمود ارشدی» از حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج انصراف داد

«محمود ارشدی» از حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج انصراف داد

«محمود ارشدی» که یکی از گزینه های جدی برای رقابت و حضور در پارلمان محلی بود از حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج انصراف داد.

به گزارش افتونیوز، «محمود ارشدی» یکی از مدیران اجرایی دانشگاه یاسوج علت انصراف خود را، میدان دادن به جوانان دانست و اضافه کرد که نسل ما بعنوان نسل انقلابی از ابتدای پیروزی انقلاب، تمامی ارکان مدیریتی اعم از مدیریت جنگ، سازندگی و مستحکم نگاه داشتن انقلاب را بخوبی انجام داد و اکنون وقت آن رسیده که میدان را برای جوانان خالی بکنیم تا جوانان سکان پیشرفت انقلاب را در پیش بگیرند.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس در ادامه گفت: نسل انقلابی ما اکنون باید انقلابی عمل بکند و فضا را برای ورود نیروهای تازه نفس و صاحب اندیشه باز کند زیرا برای پایدار بودن انقلاب باید جوانان را پایکار آورد.

وی با انتقاد از نسل اول انقلاب گفت: وقت آن رسیده که ما نسل انقلابی ها بصورت ریش سفیدی از دور مراقب جوانان باشیم و دیگر نباید برای پیروزی در میدان هایی مانند شورا، خود را به آب و آتش بزنیم زیرا در طول انقلاب هرجا که به جوانان اعتماد شد نتیجه ای جز پیروزی و افتخار حاصل نشد پس بهتر است موی سپیدان انقلابی اینگونه ارکان انقلاب را دو دستی محکم نگیرند و بصورت تدریجی انقلاب را به جوانان بسپارند.

ارشدی در ادامه سخنان خود با جمعی از جوانان دانشجو خطاب به نسل اول و دوم انقلاب گفت: اولین کارزاری که می تواند بدست جوانان اداره شود شوراهای شهر و روستا است و امسال بهترین فرصت برای آویزان کردن لباس خدمت نسل اول و دوم انقلاب و پوشیدن لباس نظارتی می باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم صندلی وسوسه انگیز قدرت که با نام خدمت رخ نمایی میکند، مارا اسیر خود نکند تا آسانتر از آن صندلی جدا شویم و جوانان را در انقلاب سهیم بکنیم.

ارشدی در رابطه با احتمال وجود خطا در رفتار جوانان اذعان داشت: ما نسل انقلابی ها نیز بسیار آزمون دادیم و چه بسا که خطا هم کردیم اما از آن خطا درس عبرت گرفتیم، پس قاعدتا نسل جوان هم خطا خواهد کرد یعنی این خطا کردن نیز جزئی از مدیریت محسوب میشود و قطعا در حال حاضر به اندازه ایام جوانی ما هزینه بردار نخواهد بود پس جوان باید جولان بدهد و امیدواریم این شعار جوان گرایی از شعار به یک اعتقاد برای همه ما اعم از نسل اولی های انقلاب تبدیل گردد. قطعا کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند دل به دنیا و صندلی های دنیوی خوش نخواهند کرد و از همین اکنون از انتخابات شورا فضا را برای سپردن به جوانان آماده میکنند.

گفتنی است «محمود ارشدی» جانباز جنگ تحمیلی و یکی از مدیران باسابقه اجرایی دانشگاه یاسوج با مدرک فوق لیسانس مدیریت است که دارای تفکری اعتدالی می باشد.

ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان امیدواریم نسل اول انقلاب، باری دیگر انقلابی عمل بکند و فضا را به جوانان لایق بسپارند تا سیر تکاملی انقلاب فعال تر و پویا تر رو به جلو حرکت کند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها مدیران ارشد را به سپردن اختیارات به جوانان دعوت کردند بهتر است رهروان واقعی مقام معظم رهبری به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با کناره گیری از انتخابات شوراها فضا را برای حضور جوانان در عرصه های مدیریتی مهیا کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها