یادداشت
گفتگو و گزارش

حضور «محصولی» زمینه ساز سفر انتخاباتی «سعیدجلیلی» به استان

حضور «محصولی» زمینه ساز سفر انتخاباتی «سعیدجلیلی» به استان

هفته گذشته صادق محصولی عضو جبهه پایداری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

به گزارش افتونیوز، سفر محصولی به استان و دیدار با اصولگرایان استان به اذعان رسانه ها با انتخابات آتی ریاست جمهوری مرتبط بود.

در همان روز رسانه ها این سفر را برنامه ریزی شده و در جهت تشکیل ستادهای انتخاباتی حمید بقایی معاون احمدی نژاد عنوان کردند اما ساعتی بعد،این موضوع تکذیب شد.

اکنون بعد از چند روز از این سفر، خبر می رسد که سعید جلیلی کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری سال 92 که مورد حمایت جبهه پایداری بود به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

این رفت و آمدها نشان از آن دارد که سفر صادق محصولی برای زمینه سازی سفر انتخاباتی سعیدجلیلی صورت گرفته است.

برنامه هاي سعيد جليلی در كهگيلويه و بويراحمد

اسماعیل زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب به سفر سعید جلیل به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی دکتر سعید جلیلی برای بازدید از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد سفر دو روزه خواهند داشت.

سخنگوی جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده این جریان مردمی در گچساران افزود: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی طبق روال سفرهای خود و بازدید از مناطق محروم طی سفری دو روزه به استان ما سفر خواهند کرد.

زارعی افزود: برنامه سفر دکتر جلیلی دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه و دیدارهای عمومی است.

سخنگوی جریان عدالتخواه گفت: در ادامه این دیدارها دکتر جلیلی عصر پنجشنبه در گچساران ساعت ۱۵ در مسجد شهیدان به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی همچنین افزود: در ادامه سفر دو روزه در دهدشت در روز ۱۹ اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع صاحب‌الزمان، چرام جمعه ۲۰ اسفندماه بعد از دعای ندبه، بهمئی جمعه ۲۰ بهمن ماه پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهند داشت

زارعی افزود: دکتر جلیلی از بعضی از مناطق محروم در استان بازدید خواهد کرد و با مردم به صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو دارند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 هادی غفاری 1395/12/24 9:6:56

    اگه این طوره که شما میگید چرا آقای محصولی با میزبانان (بچه های جریان عدالتخواهی استان) که از چند ماه پیش از آقای جلیلی برای این سفر دعوت کرده بودند دیدار نکردند و با کسانی دیدار کرد که در زمان حضور آقای جلیلی حتی برای دیدار خصوصی با آقای جلیلی اقدام نکردند؟!  شما یک سند بیارید که آقای محصولی یک دیدار با یکی از بچه های جریان عدالتخواهی استان داشته اند در ضمن جریان عدالتخواهی هیچ ارادتی به چپ و راست و اصلاح طلبی و اصولگرایی نداشته و ندارد و این رو در مواضع و فعالیتهامون طی سه سال گذشته به وضوح میتوان دید.

    پاسخ
  • 2 عاشق وطن 1395/12/19 17:20:59

    دیدار سعید جلیلی با مردم محروم و مستضعف چه دردی ازشون دوا میکنه ! اون موقع که چپ و راست با قدرتهای جهانی درباره برنامه هسته ای دیدار و گفتگوی بی نتیجه میکرد چرا به فکر جمع کردن این بساط نبود که هر روز تحریم بیشتری به مملکت و در واقع به همین قشر ضعیف تحمیل نشه ! حکومتیان از جمله همین سعید جلیلی که دغدغه درآمد و جوان تحصیل کرده بیکار رو ندارند ! دیگه دوره با پراید اومدن و سوار کار شدن و با پورشه رفتن گذشته ؟ ساده زیستیش هم بخوره تو سرش ، دغل باز ریاکار .

    پاسخ
  • 3 افساد طلبان 1395/12/19 12:45:35

    توجه توجه ☝☝☝☝😡😡😡🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴 سهام عدالت چرا باید الان مطرح شود؟ ؟؟؟؟!!!!!🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 چرا دوماه مانده به انتخابات باید مطرح شود؟ ؟!!!🤔🤔 و چرا فقط در حد نام نویسی و ثبت کدملی میباشد؟ ؟؟🤔🤔☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝مردم به گوش باشید این فقط یه بازی سیاسی است و دروغ محض میباشد! !☝☝☝🤔🤔🤔😡😡😡😡😡😡😡این همه سال دارن با سود سهام عدالت کار میکنن و میخورن و مردمو حساب نمیکنن حالا چون موقع انتخابات رسید این حیله و وعده رو به مردم میدهند تا مردم بدبخت بگن دولت خوب است وبا این نقشه مردم رو برای انتخابات اماده میکنن 😡😡😡😡☝☝☝☝🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔مردم عزیز اگه واقعا اینا میخواستن سهام عدالت بدن پس از امروز میگفتن برید بانک و پول بگیرید! ! چرا فقط مردم رو با اینترنت و ثبت نام سرگرم میکنن! ؟؟؟😡😡😡😡🔴🔴🔴🔴😡☝☝☝🤔🤔🤔🤔☝به گوش باشید و به همه خبر بدید که چه کلاهی دوباره میخوان سر مردم بکنن 🔴🔴🔴🔴🔴😡😡😡😡😡☝☝☝🤔🤔🤔🤔🤔🤔اینها همش بازی سیاسی است برای کشوندن مردم به انتخابات همین 🔴🔴🔴☝☝☝☝☝☝☝☝☝🤔مردم به گوش باشید چون خبری از پول نیست 😡🔴🤔☝☝☝☝☝☝

    پاسخ
  • 4 ارسلان 1395/12/18 15:2:48

    شرم کنید. به شعو مخاطب توهین نکنید سایت به اصطلاح اصلاحطلب! بر چه اساسی از این دو خبر این چنین مطلقانه قضاوت از دانستن انگیزه ها و ارتباط سفر با محصولی می کنید؟ خودتون این چنین تحلیل متوهمانه و بی منطق سناریو نویس می نویسید آن وقت منتقد کیهان می شوید؟!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها