یادداشت
گفتگو و گزارش

«احسان گنجی» بازهم افتخار آفرید/ کسب جایزه اول جشنواره نقدصنعت بانکداری کشور

«احسان گنجی» بازهم افتخار آفرید/ کسب جایزه اول جشنواره نقدصنعت بانکداری کشور

«احسان گنجی» کاریکاتوریست مطرح هم استانی جایزه اول جشنواره نقد صنعت بانکداری کشور را کسب کرد.

به گزارش افتونیوز، برگزيدگان دومين جشنواره نقد صنعت بانکداري - با محوريت بانک اقتصادنوین در اختتاميه اين جشنواره در تهران معرفی شدند.

دومين جشنواره نقد صنعت بانکداري، با محوريت بانک اقتصادنوين نقش نظام بانکي در توسعه اقتصادي کشور با تاکيد بر بخش‌هاي توليدي در چارچوب اقتصاد مقاومتي، نقش نظام بانکي در بازار سرمايه، نقش نظام بانکي در توسعه خدمات نوين و مشتري محوري در فضاي رقابتي، نقش نظام بانکي در حوزه فرهنگي و ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي، بررسي آثار سياست‌ها، قوانين و متغيرهاي بيروني بر عملکرد نظام بانکي و فضاي کسب و کار، نقش نظام بانکي در عرصه بين‌الملل و توسعه ارتباطات بانکي و تسهيل جذب سرمايه‌گذاران خارجي شش موضوع اصلی جشنواره دوم نقد صنعت بانکداري - با محوريت بانک اقتصادنوين است.

در بخش کارتون احسان گنجی رتبه اول، هادی حیدری و علی درخشی(کارگردان دیرین دیرین) مشترکا رتبه دوم و فیروزه مظفری رتبه سوم را کسب کردند. تندیس و لوح جشنواره به همراه جایزه نقدی سه سکه بهار آزادی از طرف بانک اقتصاد نوین به نفر اول این جشنواره اهدا شد. احسان گنجی طی هفته گذشته نیز توانست به عنوان نفر برگزیده جشنواره بین المللی دوسالانه کتاب تهران دست یابد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 محمد رضا محبی 1395/12/20 21:16:44

    احسان گنجی ،بی شک گنجی است در این خطه .او در دنیای هنر عموما و در نقاشی و کاریکاتور ید طولایی دارد .ذهن و فکر روشن احسان گنجی هم حس مطلوبی القا می کند و هم ذهن و فکر جامعه را به سوی خود می کشاند .نگاه او همیشه متن جامعه را نشانه می رود .هنر ناب با ذهن وقاد و چاره گر او آمیخته شده ...سعدی در گلستان می فرماید ..هنر به چشم عداوت بزرگتر عیب است ..گل است سعدی در چشم دشمنان خار است ...در حقیقت گنجی گل این بوستان است چون از هر طرف که بنگریم رایحه ای خوش از او می آید ..به امید بهروزی و سر افرازیش در هر آزمونی .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها