یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقاد مدیرکل محیط زیست استان از دیودیده/ چرا مردم را در برابر مدیران قرار می‌دهید؟

انتقاد مدیرکل محیط زیست استان از دیودیده/ چرا مردم را در برابر مدیران قرار می‌دهید؟

مدیرکل محیط زیست استان در جلسه ستاد تسهیل استان با انتقاد از دیودیده مدیرکل صنعت و معدن استان گفت: چرا وقتی موضوعی حقوقی در میان است مردم را در برابر مدیران قرار می دهید؟

به گزارش افتونیوز، نشست ستاد تسهیل استان روز پنجشنه در حالی برگزار شد که مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان را در دستور کار خود قرار داده بود.

در این نشست مشکلات یکی از طرح های تولیدی استان به نام کارخانه شن و ماسه زوراه پشنگ واقع در روستای بیژکن سادات محمودی مورد بررسی قرار گرفت.

این طرح مدت 4 سال است که با رای دادگاه تعطیل شده است و مالک آن که در این نشست حضور داشت نسبت به این موضوع معترض بود.

زوراه پشنگ گفت: کارخانه من به دلیل نداشتن مجوز محبط زیست 4 سال تعطیل است اما یک واحد دیگر که تنها 60 متر با کارخانه من فاصله دارد مشغول به کار است و آن واحد نیز مجوز زیست محیطی ندارد و چرا بین این دو طرح تفاوت قایل می شوید؟

هاشمی مدیرکل محیط زیست استان با استناد به قوانین، این کارخانه را در حریم مناطق مسکونی عنوان کرد و بیان داشت: به همین دلیل مجوز محیط زیست صادر نمی شود.

پشنگ چندین بار به میان حرفهای هاشمی آمد و جواب وی را می داد که در این لحظه هاشمی با انتقاد از دیودیده گفت: چرا وقتی کارخانه ای مشکل حقوقی و قانونی دارد مردم را در برابر مدیران قرار می دهید؟ برخی فکر می کنند که کارشکنی وجود دارد در صورتی که همه موارد بر اساس قانون است.

دیودیده در پاسخ به هاشمی گفت: وظیفه این ستاد رفع موانع و تسهیل تولید کارخانه های استان است و باید این مشکلات نیز در اینجا مطرح شده و برای آنها چاره اندیشی شود.

[gallery type="rectangular" link="file" ids="10475,10474,10473,10472,10471,10470,10469,10468,10467"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها