یادداشت
گفتگو و گزارش

تفویض اختیار وزارت‌خانه‌ها به هشت دستگاه استانی

تفویض اختیار وزارت‌خانه‌ها به هشت دستگاه استانی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: 138 عنوان از اختیارات دستگاه های ملی (هشت دستگاه) به استان ها تفویض شده است.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مجید محنایی افزود: در راستای تمرکز زدائی و واگذاری آن دسته از وظایف و اختیارات قابل واگذاری که با سیاست های کلی دستگاه های ستادی مغایرت نداشته باشد، هیات وزیران 138 عنوان از اختیارات 8 دستگاه ملی را به استان ها تفویض نموده است.

وی اظهار داشت: این اقدام باعث تحول اساسی درون ساختار تصمیم گیری شده و می تواند با رفع آثار منفی تمرکز اداری، موجبات افزایش نوآوری، کاهش اثرات نیروی انسانی و افزایش پاسخگوئی نظام اداری را فراهم نماید.

محنائی، این هشت دستگاه را اداره کل حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مجموعه نفت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه نیرو و صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: استانداری در حال رصد نقاط قوت و ضعف اختیارات واگذاری شده می باشد تا پس از بررسی تصمیمات متناسب را اتخاذ نماید.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها