یادداشت
گفتگو و گزارش

ثبت‌نام کنندگان شورای یاسوج در دومین روز/اسامی

ثبت‌نام کنندگان شورای یاسوج در دومین روز/اسامی

در اولین روز فروردین 96 و دومین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا برخی از داوطلبان با حضور در محل فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اقدام به ثبت نام کردند.

به گزارش افتونیوز، در دومین روز ثبت نام در یاسوج، آقای خجسته نژاد با حضور در فرمانداری بویراحمد اقدام به ثبت نام برای حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج کرد.

محمدجعفر خجسته زاده متولد ۱۳۶۵، کارشناس ارشد زیست شناسی، مدرس دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی، مشغول به کار در دانشگاه دولتی یاسوج، صاحب چند مقاله علمی پژوهشی، عضو انجمن زیست شناسی ایران، دارای سوابق و مسئولیت در نهاد وابسته به وزارت کشور، دارای سوابق ورزشی و کسب مقام از طرف تیم ورزشی دانشگاه محل تحصیل، کاندیدای انتخابات پنجمین دور شورای اسلامی شهر یاسوج است.

نکته جالب توجه همراهی جمعی از جوانان و دانشجویان و دانشگاهیان با خجسته نژاد بود که با حضور در فرمانداری بویراحمد، حمایت خود از این چهره جوان را اعلام کردند.

یکی دیگر از افرادی که با حضور در فرمانداری بویراحمد برای حضور در انتخابات نام نویسی کرد مداح اهل بیت بود.

ابراهیم پناهی خود را چهره فرهنگی می داند که هدف خود را از حضور در انتخابات، توسعه فرهنگی شهر، کرامت انسانی شهروندان و زیبا سازی شهر در راستای کلان شهر ها عنوان کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها