یادداشت
گفتگو و گزارش

بیانیه مهم جمعیت زنان نواندیش/ بانوان توانمند کاندیدا شوند

بیانیه مهم جمعیت زنان نواندیش/ بانوان توانمند کاندیدا شوند

جمعيت زنان مسلمان نوانديش استان از همه ي بانوان توانمند ، متخصص، باتجربه و آگاه استان دعوت کرد برای انتخابات شورای شهر و روستا کاندیدا شوند.

به گزارش افتونیوز، این تشکل سیاسی در بیانیه خود از همه بانوان توانمند خواسته است تا در زمان باقیمانده برای ثبت نام در این انتخابات کاندیدا شوند.

متن کامل این بیانیه در پی می آید:

بسمه تعالي

نوروز بمانيد كه نوروز شماييد آغاز شماييد و سرانجام شماييد

نوروز باستاني ،همراه با رستاخيز طبيعت و فصل نو شدن روزگار بر عموم مردم شريف استان كهگيلويه و بويراحمد به ويژه بانوان نستوه و افتخار آفرين اين بوم خجسته باد . تقارن اين بهار و اين رويش مجدد با زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهاي شهر و روستا را به فال نيك ميگيريم . انتخابات سرنوشت سازي كه به حق آشكارترين جلوه ي تبلور مشاركت مردمي ، مديريت محلي و تصميم گيري بر أساس خرد جمعي است .نقش شوراها و يا به عبارتي پارلمانهاي محلي در دموكراتيزه كردن امور و تحقق وحدت ملي آن قدر بارز و تعيين كننده بوده كه حداقل در ١٠ اصل از أصول قانون اساسي به جايگاه شوراها پرداخته شده است . بديهي است كه گسترش و تقويت نهادهاي مدني و رسيدن به توسعه سياسي با حضور بانوان به عنوان نيمي از سرمايه انساني ، بسيار سهل الوصول‌تر است، حضور موفق و تأثيرگذار بانوان در چهار دوره ي گذشته شوراها در بهبود مديريت شهرها و روستاها در سراسر كشور شاهدي بر اين مدعاست. از طرفي با تغيير نگرش و بلوغ فكري جامعه در اعتماد به بانوان و انتخاب آنان در دوره ي گذشته شوراها ي شهر و روستاي استان ، اميد آن داريم كه شاهد حضور پررنگ تَر بانوان به لحاظ كمي و كيفي و نقش آفريني آنان در اين نهاد تصميم گيري شهري و روستايي باشيم . لذا جمعيت زنان مسلمان نوانديش استان از همه‌ي بانوان توانمند ، متخصص، باتجربه و آگاه استان دعوت مي كند تا در فرصت باقي مانده نسبت به ثبت نام در اين انتخابات مهم و سرنوشت ساز اقدام كنند و با حضور معنادار خود گامي در جهت توسعه پايدار و همه جانبه و توزيع عادلانه ي منابع و رفع مشكلات شهرها و روستاهاي خود بردارند .

زمين به ما آموخت

"ز پس حادثه ، بايد كه پاي پس نكشيم "

مگر كم از خاكيم

نفس كشيد زمين ، ما چرا نفس نكشيم ؟!

جمعيت زنان مسلمان نوانديش استان كهگيلويه و بويراحمد دوم فروردين نود و شش

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها