یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت جالب فعال‌سیاسی اصلاح‌طلب برای نیروی انتظامی/ دکتر مرادیان: مجموعه انتظامی مدبرانه، آرامش و امنیت مردم را فراهم می‌کنند

یادداشت جالب فعال‌سیاسی اصلاح‌طلب برای نیروی انتظامی/ دکتر مرادیان: مجموعه انتظامی مدبرانه، آرامش و امنیت مردم را فراهم می‌کنند

دکتر فرید مرادیان از چهره و فعالان سیاسی اصلاح طلب استان در یادداشتی از خدمات نیروی انتظامی تقدیر کرد.

به گزارش افتونیوز، این پزشک اصلاح‌طلب در یادداشت خود آورده است: مجموعه آگاهی، پلیس 110 و کشف جرائم با اقدامات مدبرانه و مقتدرانه و با راهبرد پیشگیری توام با ذکاوت توانسته است امنیت داخلی و آرامش مردم را در عرصه‌های مختلف به نحوی فراهم نماید.

متن کامل این یادداشت در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم نظام مقدس جمهوری اسلامی که با مجاهدتهای فراوان به پیروزی رسید در کارنامه قریب به چهل ساله خود منشا خدمات و برکات فراوان و بی‌شماری بوده است که منجمله این برکات افتخار آمیز، تشکیل و ارتقائ نیروی مقدس انتظامی است که بی‌شک از مفاخر افتخارات نظام و تامین کننده امنیت و آسایش در عرصه‌های مختلف و متنوع است که به مناسبت ایام نوروز جا دارد مختصرا به خدمات این نیروی وزین و پر افتخار اشاره نمود:

۱. مرزداری و امنیت مرزها با اقتدار بی‌بدیل و فرماندهی با تدبیر و تقدیم هزاران شهید، کشور را تبدیل به مامن و ماوایی بی‌نظیر نموده است.

۲. مجموعه آگاهی،پلیس 110 و کشف جرائم با اقدامات مدبرانه و مقتدرانه و با راهبرد پیشگیری توام با ذکاوت توانسته است امنیت داخلی و آرامش مردم را در عرصه‌های مختلف به نحوی فراهم نماید که امید به این مجموعه موجب حذف تردیدها و نگرانی‌های عمومی است.

۳. مجموعه فداکار و همیشه در صحنه و دائم المراقب مبارزه با مواد مخدر، خواب و خیال را از سوداگران مرگ چنان گرفته که آنان در هیچ نقطه‌ای از خاک میهن از تیررس اقتدار و اقدام و ایثار این نیروی وزین در امان نیستند. ضمن اینکه نیروی محبوب انتظامی در این مسیر پر مخاطره با تحمل مشقات فراوان و تقدیم هزاران شهید گلگون کفن و استمرار ایثار دینی و انقلابی، کارنامه‌ای بس درخشان و قابل تقدیر دارد.

۴. بخش مهم و قابل تقدیر و غیرقابل اغماض خدمات ارزنده نیروی انتظامی، نقش آفرینی آنان در بخش پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی است که چنین روزهایی به وضوح می بینیم که این نیروی ارزشمند و والا مقام با فراموش کردن استراحت و تفرج، تمام و کمال و به نحو احسن و اتمم وجه در خدمت نظام، کشور و مردم است و پلیس در مسیرهای مواصلاتی کشور عزیزمان همچون نگینی درخشان و شاه علامتی ستودنی افتخارآفرین است.

۵. ده ها وظیفه و حیطه مهم و حیاتی و ارزشمند بر عهده نیروی محترم انتظامی است که در حد امکان از هیچ کوشش و خدمتی فروگذار نیست.

۶. انتظار می‌رود که آحاد ملت شریف ایران به پاسداشت خدمات ارزنده و شایان توجه و قابل تقدیر فرزندان رشید خود در نیروی انتظامی کمال همکاری و همدلی را با آنان داشته باشند و اوج احترام را به آنان بگذارند و به اقتدار آنان افتخار نمایند و برای سلامتی و تزاید توان و توفیقات آنان از درگاه خداوند مسئلت ها نمایند.

۷. از رسانه‌های ارتباط جمعی و فضاهای مجازی و مطبوعات و متنفذین جامعه و اعاظم و اکابر مردم نیز انتظار داریم که به پاسداشت این همه خدمت افتخار آمیز و بی‌بدیل مراتب تقدیر و سپاس را در هر زمان و هر مکان و هر نحو ممکن داشته باشند.

۸. خاضعانه و خاشعانه در برابر ایثار و فداکاری فرزندان برومند و عزیز کشورمان در نیروی وزین و مقتدر نیروی انتظامی سر تعظیم فرود میاوریم و برای آحاد این نیرو سلامت و سعادت و اقتدار روزافزون مسئلت داریم و بر دستان آنان بوسه می زنیم.

*دکتر فرید مرادیان، متخصص جراحی عمومی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ساغر مرادیان دختر فرید مرادیان 1397/2/29 15:35:46

    استادان و مسیولین اصلاح طلب نمونه اش پدرم دکتر فرید مرادیان واقعا به این فکر کردین مسیولین

    پاسخ
  • 2 نصیری جهان اباد عنایت 1396/1/5 9:55:9

    درود بر دکتر مرادیان که الگوی یک مدیر کامل و با غیرت و تکرار نشدنی میباشد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها