یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون رئیس‌جمهور: «دکتر ولوی» مديری متخصص و توانمند بود

معاون رئیس‌جمهور: «دکتر ولوی» مديری متخصص و توانمند بود

معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، گفت: دكتر حمزه ولوي مديري توانمند، فداكار، دانشمند، صادق و وفادار بود.

به گزارش افتونیوز معصومه ابتكار صبح دوشنبه 14 فروردين در مراسم تشييع پيكر مديركل فقيد حفاظت محيط زيست استان فارس، امانت‌داري را از خصوصيت‌هاي مهم مرحوم دكتر ولوي ذكر و اضافه كرد: او فداكارانه و با تمام وجود در هر مقام و هر استاني كه حضور داشت، خدمت كرد.

وي با اشاره به حساسيت‌هاي كار در سازمان حفاظت محيط زيست و خصوصا مشكلات حوزه مديريتي در اين سازمان، گفت: كار در حوزه مديريت حفاظت محيط زيست به واسطه تعارضي كه ممكن است با منافع برخي افراد و گروه‌ها داشته باشد، دشوار بوده و نياز به هوشمندي بسيار دارد.

ابتكار با بيان اينكه مديران حوزه محيط زيست در عين‌حال كه مراقبت و حفاظت از عرصه‌هاي زيست محيطي را عهده‌دار هستند، بايد درگيري‌ها و چالش‌هاي فراواني را نيز مديريت كنند، گفت: مرحوم دكتر ولوي، چالش‌هاي مديريتي را به‌خوبي مديريت كرد.

معاون رئيس‌جمهور به حادثه آتش‌سوزي در منطقه پاسارگاد استان فارس اشاره و خاطرنشان كرد: مرحوم ولوي در آن زمان با حضور در منطقه آتش‌سوزي نشان داد كه شخصا به جنگ با مشكلات رفته و در هنگام دشواري كنار نخواهد بود.

ابتكار گفت: در سازمان حفاظت محيط زيست از اين دست فداكاري‌ها و انسان‌هاي فداكار بسيار داريم؛ افرادي كه تا پاي جان و آبرو براي حفظ محيط‌زيست ايستادگي كرده و مي‌كنند.

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست اضافه كرد: در دوران مديريت مرحوم دكتر ولوي، اتفاقات مهمي در حوزه‌هاي مختلف زيست محيطي در فارس رخ داد؛ در حوزه تالاب‌ها مطالعات علمي خوبي اجرا شد.

ابتكار اعتقاد دارد كه مرحوم دكتر ولوي در كار و تخصص خود نمونه‌ و الگو بود.

به گزارش ايسنا دكتر حمزه ولوي، مديركل فقيد حفاظت محيط زيست فارس، جمعه 11 فروردين براثر عارضه قلبي دار فاني را وداع گفت و به ديدار حق شتافت.

پيكر آن مرحوم براي تدفين و خاكسپاري به زادگاهش، شهرستان چرام در استان كهگيلويه و بويراحمد منتقل شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها