یادداشت
گفتگو و گزارش

جوابیه خانم اکبرنژاد به یک مطلب/ بر عهد خود با زنان ایستاده‌ام

جوابیه خانم اکبرنژاد به یک مطلب/ بر عهد خود با زنان ایستاده‌ام

در پی درج یادداشت یکی از شهروندان دهدشتی در سایت خبری افتونیوز، خانم ایرانداخت اکبرنژاد عضو شورای شهر دهدشت جوابیه ای را برای سایت افتونیوز ارسال کرده است که در پی می‌آید:

بسمی تعالی مدیر مسئول محترم سایت افتو نیوز سلام علیکم احتراما پیرو انتشار مطلبی به عنوان «خانم اکبر نژاد حکومت کرد یا خدمت» خواهشمند است جوابیه ذیل را عینا منتشر فرمایید

با کمال تاسف روند ناصواب و مخرب انتشار اتهامات جهت دار و مطالب کذب پس از ناامیدی از کشف تخلف وعزل شهردار با هدف تخریب این جانب به عنوان نماینده قشر عظیم زنان مطالبه گر تشدید شده است و روزانه شاهدیم عده ای قلیل و از همه جا رانده با انواع تهمت و نشر اکاذیب درپی فرافکنی با تخریب این جانب جهت جلب اعتماد مردم برای انتخابات پیش رو هستند که قبلا اعلام میدارد ضمن محفوظ بودن حق پیگیری قضایی آن برای خود کمترین انتظارم از دستگاه قضایی این است که با اقدامی شایسته از گسترش بداخلاقی ها و انتشار مطالب این چنین مغرضانه و دروغین در سطح جامعه جلوگیری کند.

قدر مسلم اینست عده ای تمامیت خواه که حتی نتوانسته اند اعتماد ایل و طایفه خود را جلب نموده و به خرد جمعی پشت پا زدند کاندیدای دور پنجم شورای اسلامی شهر شده اند و خوش‌بینانه خود را به درخت اصلاحات آویزان کرده با علم به این که بازنده قطعی در انتخابات هستند هر طور شده میخواهد صحنه را بهم بزند تا معجونی درست کرده شاید بتوانند خود را در عرصه سیاسی اجتماعی نشان دهند،که قطعا این آرزو هرگز به حقیقت مبدل نخواهد شد.

در مورد اتهامات بی پایه و اساس مطروحه در آن مطلب چند نکته حائز اهمیت است

1- بنده افتخار سابقه 28سال شغل انسان سازی(معلمی )دارم که به گواه همه صراحت لهجه و صلابت در عمل بزرگترین مشخصه ام میباشد که الحمدلله به جرات قسم میخورم تا این لحظه لقمه ای آغشته به حرام وارد زندگی نکرده ایم لذا اتهامی به این سخیفی و از روی نا آگاهی دور از شان و شخصیت مسلمان است.

2- از روز اول ورود به صحنه انتخابات همواره از حقوق تضییع شده زنان گفتم و تا آخرین روزضمن دفاع ازمطالبه به حق این قشر عظیم جامعه بر این عهد ایستاده و حاضرم چنان چه نیاز باشد همه اقداماتی که در این راه در طول چهار سال گذشته انجام شده با حضور رسانه ها به اطلاع عموم برسانم.

3- در بحث انتخاب شهردار بنده فقط یک رای داشتم باتوجه به سوابق اجرایی، مدیریتی و تحصیلات مرتبط دکتر تخشا اعضا به این نتیجه رسیده اند که شخصی صالح تر از وی برای تصدی این جایگاه وجود ندارد لذا پیشنهاد شهرداری ایشان به رای گذاشته شده که با همه 9رای اعضای محترم شورا به عنوان شهردار انتخاب شده است، طبیعی است تا زمانی که تخلفی از ایشان در دادگاه صالح محرز نشده باشد همه اعضاء مکلف به بقای رای خود هستند، بنده از این امر مستثنی نبودم و با افتخار میگویم علیرغم همه کارشکنی ها و ناجوانمردانگی هایی ک در حق دکتر تخشا شده است به حول و قوه الهی از تمامی اتهامات سربلند بیرون آمد و پاک دستی وی برای همگان آشکار شده است .

4- بعد از انتشار مطلب فوق بسیاری از بزرگان و آحاد مردم شریف دهدشت ضمن اعلام انزجار از این اقدام موهوم خواهان اقدام بر علیه نویسنده شده اند که ضمن تشکر از همه آنها اعلام میدارد،به هیچ عنوان خواهان انتقام نبوده و مسببین خدشه به آبروی خود و خانواده ام را به خداوند سبحان میسپاریم. در پایان این جانب خود را به تحمل همه بداخلاقی ها و بی انصافی ها تا رسیدن به مقصود نهایی که همانا شهری آباد و آزاد میباشد ملزم میدانم و همه ترفند های مغرضانه که اکثر ناسزا هستند را حواله به نتیجه شمارش آرا صندوق های رای میکنم، وفقط خود را موظف میدانم همراهانم را تشویق به شرکت پر شور تر در انتخابات نمایم همگی باید بدانیم این تازه به دوران رسیده ها هزاران ترفند برای نجات از مخمصه عدم اعتماد مردم به کار می برند راه به جایی نخواهد برد و مولود این انتخابات برکات فراوانی همراه خود برای شهر دهدشت به ارمغان خواهد آورد انشاءالله.

با تشکر ایراندخت اکبرنژاد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 19 نظر

  • 1 سید نورمحمد موحدیان از دهدشت 1396/1/20 15:53:59

    خانم اکبر نژاد یک سوال دارم آیا شما در جلسه شورا دهدشت این جمله رو به زبان آوردی حداقل کار در این مورد گفتن حقیقت است .. شما گفتین که من دارم به دهدشتی ها حکومت می کنم اینو گفتین یا نه اگر گفتین خواهشا ثبت نام نکنید آبروتون رو نگهداری کنید و تو صحنه نیایید ...

    پاسخ
  • 2 علی 1396/1/19 12:41:44

    گیرم که خلق را با فریبت فریفتی *آفتاب* گیرم که در دادگاه خلق جهان معتبر شدی در دادگاه حق و حقیقت چه میکنی؟ گیرم که خلق را با فریبت فریفتی با دست انتقام طبیعت چه میکنی؟ اخ از ریا کاری و اخ از خودخواهی و اخ از سادگی مردم ما

    پاسخ
  • 3 شهر وند 1396/1/17 21:21:34

    خانم اکبر نژاد حتماً از عدم رسیدگی به خیابانها ،کوچه ها،معابر ،پارکها،و کارهای عمرانی شهر بی اطلاع هستید که ادعای خدمت به شهر دهدشت را دارید،الحق که طی این چهار سال اخیر شهر را به ویرانه ای تبدیل کردید.اگر یک دهم کارهای عمرانی که شهردار سابق جناب آقای عزیزی برای نوسازی شهر انجام داده بودند، را ادامه میدادید به قطع یقین این دوره هم قبول میشوید ولی متاسفانه...... درود خداوند بر خانم کاظمی کیان.

    پاسخ
  • 4 علی از دهدشت 1396/1/17 17:51:41

    نه اصالتا دهدشتی بودی و نه قلبت واسه دهدشت تپید . فقط و فقط از سادگی و صداقت مردم و خصوصا زنان و دختران دهدشت سوءاستفاده کردی و نردبانی ساختی برای خودت و شوهرت . وضعیت شهر کارنامه ی شورا و شهردار است . شما در این آزمون رد شدید و جواب خود را در انتخابات آتی دریافت خواهی کرد .

    پاسخ
  • 5 پروین 1396/1/17 17:36:0

    وکیل مدافع شهردار در شورا.... بدبخت زنان دهدشت که تو باهاشون عهد داشتي

    پاسخ
  • 6 مامانی 1396/1/17 17:33:10

    کسی تا یه جای کارش نلنگه دنبالش حرف نمیزنن

    پاسخ
  • 7 منوچهر 1396/1/17 17:27:43

    باچه رویی دوباره میخوان بیان؟؟؟؟ شورای موجود نیروهای موفقی نبودن.شورا نیاز یه کابینه جدید با دیدگاه باز داره 

    پاسخ
  • 8 ناهید 1396/1/17 17:26:16

    اعضای شورای فعلی شهر که شورا را دوقطبی و طایفه ای کردند ، باید به مردم پاسخگو باشند و به خودشان،نبایداجازه دهند که حتی فکر ثبت نام و نامزدی مجدد کنند.

    پاسخ
  • 9 مینا 1396/1/17 17:21:38

    خانم اکبرنژاد، شورا شهر وشهردار، حتی شورای روستا باید انتقاد پذیر باشن،تحمل انتقادپذیری خود را بالا ببرید

    پاسخ
  • 10 اعظم،صادقی 1396/1/17 16:58:16

    برای من یکی جای سوال است چه عهدی با زنان بسته وچه کاری برای زنان انجام داده ایشون؟ بعدش این جوابیه ی یک شهروند است یا طلبیه از یک شهروند است،کسی که مسئولیتی را مردم بهش میدن نباید خود را طلبکار مردم بداند، بی تعارف وبی پرده شورای چهارم با عملکردی که داشت دفاع ندارد، دلیلی ندارد تعارف بکنیم جایی که منافع همه ی مردم دخیل است،اگر نه بعضی از اعضا میتوانند دوست همفکر همکار فامیل هم باشند، آدمهای دلسوز برای مردم هم پیدا میشود، اما و اما مردم خروجی مفیدی از شورای چهارم ندیدند، حالا هر کسی میتواند بیاید یک کتابچه دفاعیه.شکوائیه.تهدیدیه.طلبکاریه علیه مردم هم بنویسد.

    پاسخ
  • 11 تقوی 1396/1/17 16:43:54

    از عمده ترین نقاط ضعف شورای چهارم قرار گرفتن مشاورین ضعیف در کنار شهردار بود شهرداری که به اعتقاد اکثر همه متخصص ترین بود اما همه دیدیم چه شد و چه پیش امد،انشالله روز 29اردیبهشت بهترین جواب را مردم به اکثریت شورا خواهند داد چه تغیری در چهره شهر توسط شورای پنجم و اکثریت حاکم صورت گرفته؟؟  دیگه مردم اینقد کج فهم نیستند که خود نبینند...!! وعده همه مدافعین حقوق شهروندی روز 29اردیبهشت  انشالله روشنگران و روشنفکران و معتمدین تا اون ایام سیل تبلیغات خود را به راه خواهند انداخت برای نجات شهر.. دیگه نه فرماندار  نه استاندار، نه وزرات کشور،نه دیوان عدالت  و نه هیچ کسی دیگری حرف و خواست مردم را نخواهد توانست رد کند....مشیت و اراده مردم قطعا چیزی متفاوت از شورای چهارم یا بقولا شورای طایفه ای خواهد بود انشالله.....

    پاسخ
  • 12 مردم پرست 1396/1/17 15:11:8

    حرفها زیادند اما ته بغضم بر جفاهایی که به شهرمان کردین می گویم درود بر پریسا کاظمی

    پاسخ
  • 13 دهدشتی 1396/1/17 14:31:27

    خاک تو سر مردم و بانوان دهدشت که تو نمایندشونی. شما عین دختر صفدرحسینی که نماینده بابا و شوهرش بود .،، فقط نماینده شوهرت بودی. کلا وزیر بودی

    پاسخ
  • 14 مجيد پارسائي 1396/1/17 13:54:35

    سركار خانم اكبرنژاد  سلام عليكم  قطعاً احساس ترس كردي از حرفهايي خانم كاظمي كه با اين واكنش به حرفهايي مثل هميشه خودت روي اوردي ،همه اهالي رسانه مطلع هستند شما چه حرفهايي در جلسه شورا به زبان اوردي كه اينجا خودت رو تبرئه ميكني،قطعا انساني با خصوصيات اخلاقي شما اگه كار مفيدي براي بانوان شهرستان انجام داده بود الان صداي بوق تبليغاتي كارهايش گوش دنيا را كر كرده بود  انشالله مردم با رأي خودشان در مورد كارنامه چهارساله شما قضاوت خواهند كرد

    پاسخ
  • 15 محسن جهادپور 1396/1/17 12:47:9

    خانم اکبر نژاد چرا فرافکنی میکنید ، توی این چهار سال گذشته هیچ کار خاصی نکردید و فقط یه صندلی شورای شهر رو اشغال کردید ، این حقوق پایمال شده زنان که شما سعی در احیا کردنشون داشتید چی بودند ! کار به جایی رسیده که  تحمل کوچکترین انتقاد رو هم ندارید ، لطف کنید یا قدرت تحمل تون رو بیشتر کنید یا از فضای سیاسی کنار بکشید ؟

    پاسخ
  • 16 شهروند 1396/1/17 12:45:27

    شما برای بانوان ابرو و............ نگذاشتید،شرافتمندانه از انتخابات کنار بکشید!!!!

    پاسخ
  • 17 سمغون 1396/1/17 11:36:41

    ...........تو و.............به اب چاه دلاور هم رحم نكردين كدام خدمت كدام حق فقط

    پاسخ
  • 18 ناشناس 1396/1/17 11:31:4

    خانم اکبرنژاد به شما بخاطر اعتماد بنفس بالایتان تبریک میگویم. ظاهرنامطلوب شهر و وضعیت آسفالتها و پیاده روها و... خود گویای برکاتی است که طی این چهارسال از شما به مردم بدبخت رسیده است. مردم دیگر گول این حرفها را نمیخورند

    پاسخ
  • 19 دهدشت 1396/1/17 11:29:53

    جان مادرت دیگه نیا تو صحنه بزار شهر یه سر سامانی بگیره خودت با شوهرت شهرو به یه دهستان تبدیل کردیت حالا دوباره اومدی میگی دنبال اهداف نهایی هستم .البته مردم هم اگاه شدند دیگه گول این حرفاتو نمیخورند .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها