یادداشت
گفتگو و گزارش

بی توجهی نماینده مردم به روستای فتح باشت/ روستایی که از ابتدایی ترین لازمه زندگی محروم است

بی توجهی نماینده مردم  به روستای فتح باشت/ روستایی که از ابتدایی ترین لازمه زندگی محروم است

روستایی که بر اثر تبعیض نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، و مسئولان باشت به حال خود رها شد و در محرومیت کامل به سر می برد

ایمان محمد پور فتح فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار یادداشتی از نماینده گچساران و باشت و مسئولین شهرستان باشت نسبت به بی توجهی به روستایی فتح انتقاد کرد

به گزارش افتونیوز، وی در این مطلب با انتقاد از نماینده مردم  و مسئولین شهرستان باشت آورده است در حالی که روستایی فتح باشت پنچ شهید و ده ها جانباز و ایثارگر را تقدیم  ایران اسلامی کرده اند ولی هنوز از ابتدایی ترین لازمه زندگی محروم هستند انتقاد کرد.

یادداشت ایمان محمد پور فتح در پی می آید:

وظیفه خود می دانم به عنوان کوچکترین عضو از طایفه شریف فتح، با تاسی از آیه شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، از اقدام امروز شما در بازدید از روستای محروم فتح و دیدار با خانواده های محترم شهدا در روستای مذکور، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم..

البته همانطور که قطعا مطلع هستید، قبور مطهر پنج شهید از شهدای جبهه های حق علیه باطل در روستای مذکور واقع شده است و متاسفانه به دلیل عدم توجه و کمبود شدید امکانات اولیه زندگی، نه تنها تعداد زیادی از خانواده های ساکن روستا بلکه بعضی از خانواده های شهدا هم مجبور به ترک دیار خود شده اند..

احتمالا در دیدار از خانواده های شهدا، متوجه شده اید که حتی ابتدایی ترین لازمه زندگی، یعنی آب آشامیدنی هم ندارند و سال هاست فقط وعده وعید می شنوند و به دلیل نجابتی که اهالی روستا دارند، هیچ مسیولی به داد آنها نمی رسد.

آیا سزاست که در عوض این همه فداکاری شهدای محترم، حالا پدران و مادرانشان آب برای آشامیدن نداشته باشند که هیچ، حتی آب برای تمیز کردن قبور آنها هم نباشد؟

روزگاری روستای فتح قطب تولید انگور، لیموشیرین و.. بود، اما حالا با کم آب شدن چشمه نزدیک روستا، عملا باغات در حال خشک شدن هستند.

ای کاش قبل از رسیدن به روستا، نگاهی به باغات هم می انداختید تا متوجه شوید که میوه های باغات به دلیل نبود آب، خشک شده اند.

آیا اطلاع دارید به دلیل نبود جاده بین مزارع، بیشتر اهالی روستا بیخیال باغات انگور شده اند؟

آیا در راه رفتن به خانه پدران شهدا، متوجه طرح هادی نیمه کاره شدید که نه تنها باری از دوش مردم برنداشته است، بلکه بار سنگی بر دوش آنهاست؟

آیا جاده ارتباطی روستا رو مشاهده کردید؟ این چه قانونی است که تقریبا همه راه های ارتباطی روستاهای شهرستان باشت بهسازی شده اند و تنها روستای فتح غریب افتاده است؟

اگر بگویم که بعد از ۳۹ سال از انقلاب اسلامی، روستایی که پنج شهید و ده ها جانباز و ایثارگر تقدیم ایران اسلامی کرده است، هنوز نه آب دارد، نه تلفن همراه آنتن می دهد، نه تلویزیون آنتن دهی دارد و نه شبکه بهداشت دارد، مردم چه قضاوتی می کنند؟ آیا این ظلم در حق مردم این روستا نیست؟

در پایان بار دیگر از زحمات بی دریغ شما نهایت تشکر و قدردانی را دارم و منتظر لطف بی دریغ شما در برطرف شدن مشکلات روستا و جلوگیری از کوچ اهالی به دوگنبدان می مانیم..

با تشکر

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ناشناس 1396/1/22 0:45:25

    نماینده گچساران وکیل الدوله است ونماینده هماهنگ با همه گروههای سیاسی ونماینده مردم نیست!

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1396/1/22 0:40:35

    چطور برادر کارگردان معروف را تو سازمان مدیریت فله ای استخدام کنه نمیتونه مشکل روستائیان بیچاره روحل کنه؟چطور برای رای به وزرا ولابی برای وزرا می تونه تلاش کنه اما نمیتونه به روستایی بد بخت اما کنه؟

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1396/1/22 0:34:17

    چطور میتونه تو سازمان مدیریت استخدام بی حساب و کتاب کنه امانمیتونه مشکل روستا روحل کنه؟احتمالا به این خاطره که اونها صدایشان به جایی نمی رسد!

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1396/1/22 0:31:40

    و الله نمیدونیم چه بگیم شما به نمایندتو بگین به جای معامله گری واستخدام دهدشتیها واقوام سیاسیون بیاد به فکر مردم محروم این منطقه باشه!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها