یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندار بهمئی: دولت تدبیر و امید ثبات اقتصادی را به کشور بازگرداند/ مدیران عملکرد دولت را اطلا‌ع‌رسانی کنند

فرماندار بهمئی: دولت تدبیر و امید ثبات اقتصادی را به کشور بازگرداند/ مدیران عملکرد دولت را اطلا‌ع‌رسانی کنند

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: دولت تدبیر و امید با اجرای سیاستهای مطلوب، ثبات اقتصادی را به کشور بازگرداند.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهمئی، علی اکبر فرهنگی نسب در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک سال جدید گفت: تلاش همه مجموعه ها در ایام نوروز باعث شد در همه بخش‌ها و شاخص ها رشد خوب و مثبتی را شاهد باشیم. وی ادامه داد: تلاش نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و برخی دیگر از ادارات چشمگیر بود که در آینده به صورت رسمی از آنان تجلیل می‌شود.

فرهنگی نسب با بیان اینکه امسال هم از سوی مقام معظم رهبری سال با شعار اقتصاد مقاومتی نامگذاری شد اظهار داشت: باید مدیران به این موضوع اهتمام جدی داشته و بدانند اولویت اول ما ایجاد و توسعه زیر ساخت هاست چرا که تا زیرساخت‌ها آماده نشوند هیچ کاری شکل نمی‌گیرد. وی با تقدیر از نماینده مجلس در پیگیری ایجاد زیرساختها در شهرستان بهمئی گفت: نمایند مجلس در تامین آب، برق، گاز و راه یار و همراه ما است و باید از تلاش های ایشان تقدیر شود.

فرماندار بهمئی افزود: در تعطیلات نوروزی موضوع کارگران و پروژه آب را داشتیم و با مشکل مواجه شدیم موضوع آب را رسانه ای نکردیم و باپیگری های استانداری و نماینده الحمدالله موضوع حل گردید.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان ادامه داد: آب سد کوثر جوابگوی 75000 هزار نفر است.ایستگاه برق را به جد پیگیر هستیم و از طریق سرمایه‌گذار بخش خصوصی به دنبال ساخت نیروگاه کوچک هستم.اما ادارات باید نه تنها صرفه جوئی در حوزه انرژی را رعایت کنند بلکه مبلغ هم باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان بهمئی تصریح کرد: تا توسعه فرهنگی نباشد تمام سرمایه‌گذاری در حوزه های اقتصادی و زیر ساخت ها بی فایده خواهد شد و من در تمام کلاس های درسی خود 10 دقیقه را به اهمیت حوزه فرهنگ اختصاص می‌دهم.

رئیس شورای تامین افزود: حوزه وزارت کشور مسئول تقسیمات کشوری است و وزارت کشور مرز بین استان ها و شهرستان ها را مشخص می‌کنند و تمام ادارات موظفند این تصمیمات را اجرا کنند لذا شهرک سیاه شیر و سرلیکک جز حوزه شهری هستند.

فرهنگی نسب با اشاره به سفر معاون استاندار به بهمئی اظهار داشت: جمع زیادی از مدیران استانی در معیت معاون عمرانی استانداری روز یکشنبه از پروژه‌های شهرستان بازدید می کنند و ساعت 3 عصر در مسجد صاحب الزمان با مردم دیدار عمومی خواهند داشت و مدیران نیز باید در این دیدار پای درد دل مردم بنشینند و مشکلاتشان را حل کنند.

فرماندار بهمئی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: از زمان استارت رسمی انتخابات، استاندار در استان و فرماندار در شهرستان جانشین رئیس جمهور است لذا در این راستا می گویم در طول انتخابات کلیه مرخصی ها لغو می گردد مگر بنا به ضرورت و هماهنگی قبلی و مطابق قانون، فرماندار هر نیرو و امکانات را برای اجرای انتخابات لازم بداند می تواند جابجا نمایند. و اگر رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان تشخیص دهد که نقدینگی ادارات در راستای اجرای انتخابات جابجا گردد این اقدام را بدون فوت وقت انجام می دهد.

فرهنگی‌نسب بیان داشت: اگر مدیری در رابطه با شرح وظایف قانونی محوله که از سوی فرمانداری به وی اعلام می شود کوتاهی کند با وی برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: مدیران موظفند خدمات دولت تدبیر و امید را تبلیغ کنند و جای تعجب است که چرا مدیران گزارش عملکرد خود را به رسانه ها نمی‌دهند آیا عملکردی ندارند؟ اگراین گونه است از مردم عذر خواهی کنند.

فرهنگی نسب در پایان اظهار داشتند دولت تدبیر و امید کشور را از حوزه بحرانی نجات و به ساحل آرامش رساند و نباید فراموش کرد در سال ۹۳ یک فصل از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل این بود تمام کشتی ها با پرچم ایران بازرسی شود و ما فقط معامله کالا به کالا داشتیم. اما اکنون دولت ثبات اقتصادی را به کشور برگرداند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها