یادداشت
گفتگو و گزارش

موافقت اصولی تاسیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

موافقت اصولی تاسیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

مسئول پارک علم و فناوری استان از صادر شدن موافقت اصولی برای تاسیس و ایجاد پارک علم و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از ده سال خبر داد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر شمس الدین هاشمی گفت: براساس تصویب شورای گسترش آموزش عالی در تاریخ 22 اسفند 95 و با استناد به آئین‌نامه تاسیس و راه اندازی پارک های علم و فناوری و همچنین بر اساس صورتجلسه سیزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاسیس و راه اندازی پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت اصولی به عمل آمد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم و با توجه به متن موافقت نامه اصولی، بایستی در پنج سال آینده زمینه استقرار 117 واحد فناور متقاضی در پارک فراهم گردد.

دکتر هاشمی عنوان کرد: 80درصد زمینه های فعالیت پارک علم و فناوری استان، در حوزه های کشاورزی و گیاهان دارویی، صنعت نفت و گاز، گردشگری و توریسم و 20 درصد در سایر حوزه ها خواهد بود.

مسئول پارک علم و فناوری استان بیان کرد: این موافقت نامه پس از پیگیری های جدی و رایزنی های فراوان صادر شده و امید است سبب رشد علمی و توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 سید صاحب برزین 1396/2/1 14:16:58

    سلام؛اینجانب موفقیت خانواده سیدهاشمی در تمامی عرصه های مختلف و سطوح مدیریتی کشوررا به جامعه علمی وفرهنگی ؛به خصوص استان ک.بویراحمد صمیمانه تبریک وتهنیت می گویم. سید صاحب برزین هیئت علمی دانشگاه پیام نور بین المللی قشم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها