یادداشت
گفتگو و گزارش

صلاحیت همه کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه تایید شد

صلاحیت همه کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه تایید شد

معاون فرماندار کهگیلویه گفت: هر گونه تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش افتونیوز، اسلام خسروی معاون فرماندار کهگیلویه گفت: مدت زمان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیئت‌های اجرایی در 24 فروردین به اتمام رسید، و هیئت‌های اجرایی نتیجه بررسی ها را به هیات نظارت ارسال کردند که در مجموع کل داوطلبان ثبت نامی در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان تأیید صلاحیت شدند.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه با بیان اینکه 157 نفر در شهرستان کهگیلویه برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند،گفت: از این میزان 88 نفر در شهر دهدشت،‌ 16 نفر در سوق ،19 نفر در قلعه رئیسی  و 28 نفر در دیشموک تأیید صلاحیت شدند .

معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تعداد کل ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهر در شهرستان کهگیلویه 157 نفر بوده‌اند،گفت: تاکنون تعداد 6 نفر با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان انصراف دادند.

وی گفت: آن دسته از عزیزانی که قصد انصراف از کاندیداتوری دارند با به ستاد انتخابات مستقر در فرماندای کهگیلویه مراجعه و انصراف خویش را جهت اطلاع عموم اعلام نمایند .

معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه،گفت:هرگونه تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

اسلام خسروی به انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت:تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخابات خلاف قانون انتخابات است و با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی افزود: فعالیت‌های فضای مجازی به صورت مستمر از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط رصد می‌شود و تبلیغ افراد و نامزدهای احتمالی در این فضاها در تأیید یا رد صلاحیت آنان موثر است.

وی تلاش  و زحمات هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان را قابل تقدیر و ستایش دانست و گفت: از آنجائی که وظیفه ما صیانت از حقوق مردم است ،انتظار می‌رود که همه مردم و مسؤولان در جهت اجرای انتخاباتی صحیح و سالم در شهرستان ستاد انتخابات را یاری نمایند.

به گزارش افتونیوز، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در سراسر کشور در روز 29 اردیبهشت ماه برگزار می گردد

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها