یادداشت
گفتگو و گزارش

۳ نامزد شورای شهر یاسوج رد صلاحیت شدند

۳ نامزد شورای شهر یاسوج رد صلاحیت شدند

سید محمدکاظم نظری در جمع خبرنگاران با اشاره به تایید صلاحیت شوراهای شهر اظهار کرد: از مجموع ۲۴۵ پرونده ارجاعی به هیأت اجرایی ۲۴۰ نفر تایید صلاحیت شدند.

به گزارش افتونیوز به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات فرمانداری بویراحمد، رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه از ۲۴۵ نفر کاندیدای شورای شهر دو نفر انصرافی داشتیم و سه نفر رد صلاحیت شدند، گفت: دو نفر از سه نفر رد صلاحیت شده شورای شهر در بویراحمد به دلیل نواقصات مدارک تحصیلی بوده و یک نفر دیگر نیز رد صلاحیت شدند.

نظری بیان کرد: بنا به روزشمار هیأت نظارت در خصوص شوراهای شهر و روستا امروز دوم اردیبهشت‌ماه تایید صلاحیت افراد به آن‌ها اعلام شد.

نظری از تمامی کاندیداهای شهر و روستا خواست تا قانون را رعایت کنند و از هرگونه بی‌اخلاقی در تبلیغات و نشست‌ها و دیدارها خودداری کنند.

فرماندار بویراحمد تعداد افراد ثبت‌نام شده در شوراهای روستایی را هزار ۲۱۵ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد هزار ۱۶۰ نفر تایید صلاحیت شدند که ۳۴ نفر رد صلاحیتت شدند و ۲۱ نفر نیز انصراف دادند.

وی ابراز داشت: معترضین تایید صلاحیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳ اردیبهشت تا ۶ اردیببهشت فرصت اعتراض دارند.

نظری در پایان افزود: نتیجه رسیدگی نهایی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا توسط هیات مرکزی نظارت و اعلام نتیجه قطعی ۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت می باشد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها