یادداشت
گفتگو و گزارش

نگذارید پست ها پستتان کنند

نگذارید پست ها پستتان کنند
این روزها تنور انتخابات اونقدر داغ شده که دست و پنجه خیلیهارو این وسط میسوزونه! همه دست به قلم بردن و شروع کردن به نقادی! همه دارن داد میزنن که دیگران دزدند و ما پاک دست! دیگران بردند و خوردند ما می آوریم تا شما بخورید! هر کاندیدی با تمام قدرت سعی در تخریب رقبای حاضر رو داره و از هیچ کاری هم جهت این مهم افاقه نخواهد کرد! اونی که صبح و شب درب خونه ها و مغازه ها و کوچه خیابونهارو دنبال جمع آوری آرإ شب میاد بیانیه منتشر میکنه در مذمت خانه گردی و مدح خونه نشستن و بسنده کردن به سوابق درخشان! امروز همه به طرز تهوع آوری مهربان شده اند و همه دایه ی مهربان تر از مادر! کافیست فلان کاندید بشنود نوه ی ؛ نتیجه ی ؛ مادربزرگ ؛ خواهر ؛ فلان همسایه فوت شده تا قشون بکشن طرف منزل مرحوم و مرحومه و آنجا از هر چیزی حرف بزنند بجز قرائت فاتحه! نکنید! دست به تخریب هم نزنید! رقابت سالم را باب کنید اگر شایسته اید باب میشوید و اگر میدانید توانایی امانت داری از اموال مردم رو ندارید یادتان نرود دنیا محضر خداست پس در محضر خدا خودتان و مردم را فریب ندهید! بس است هرچه بردید و خوردید و بردند و خوردند بس است! این مردم خسته تر از آنند که فریاد دادخواهی برآورند! مردم عناصر کلیدی انتخاباتند و این عناصر کلیدی را بیش از این فریب ندهید بگذارید با چشمانی باز اصلح ‌را ببینند  و اگر پاک دستی وجود داشت وَرایِ از تمام تبلیغات انتخابش کنند! نگذارید پُست ها ؛ پَستِتان کنند!! سیده اعظم کاظمی
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 خادمی 1396/2/4 1:19:20

    کاندیداها از هم دیگر می ترسند و همدیگه رو تخریب می کنند.ما مردم وقتی دیدیم شخصی تخریب می کنه باید باهاش برخورد کنیم چون دنبال شورایی هستیم که به دنبال راههای نو برا شهرمون باشند و الا همه تخریب رو بلدند مخصوصا شورای قبلی و با تخریب هیچ شهری آباد نمی شه فقط طرف داره ضعفهاش رو با این جبهه گیری قایم می کنه و جوی راه می ندازه برای مشغول کردن مردم و دور شدنشان از حقیقت. اما مردم ما عاقل اند و این بار به افرادی که دست به تخریب می زنند اجازه نمی دن جولون بدن و بهترینها رو انتخاب می کنند.

    پاسخ
  • 2 پوش 1396/2/3 8:42:50

    ببینید شورا دست کیا بوده حتما اونا بردند مگه میشه شورا و شهرداری دست کسانی که نبود اینا اختلاص کنند یه اکثریتی شهر و شهرداری و شورا راببینید به چه روزی گرفتار کردند اگر نمیدانید برید از جداول از فضای سبزتون از روح حاکم بر شهرتون از پیاده روهایتان بازم بگم...... از اینا بپرسید

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1396/2/3 1:41:55

    ولا اعضای شورای شهر همه طلبکار هستند،مثل این که دنبال من حرف از............. می زنند.رو که رو نیست سنگ پاست

    پاسخ
  • 4 منوچهر صاحبی 1396/2/3 0:47:47

    مردم باید در انتخاب این دوره باید دقت کنند و افراد شایسته را انتخاب کنند

    پاسخ
  • 5 مرضیه 1396/2/3 0:32:42

    آخرش نفهمیدیم کی برده کی خورده،اعضای شورای شهر.......همدیگر متهم به اختلاس می کنند، همشون هم وضع مالیشون خوب شده،شاید هم خوب شدن وضع مالی شون ارتباطی با شورا نداشته باشد،و جاهای دیگه کار اقتصادی کنند،سئوالی است که باید اعضای شورای شهر........جواب بدهند؟

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1396/2/3 0:4:56

    خدا کنه که خانواده های ما هم برای برادر وخواهرانشان نروند در خونه ها برای رای نگردند!آیا این که گفتی خودت به آن اعتقادداری؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها