یادداشت
گفتگو و گزارش

دو معاون ستاد استانی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند

دو معاون ستاد استانی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند

با حکم رییس ستاد دکتر روحانی در استان، دو معاون این ستاد در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

به گزارش افتونیوز به نقل از کمیته رسانه و مطبوعات ستاد روحانی در استان، سیدضیاالدین رضاتوفیقی در احکامی جداگانه، «محمدرضا باقرزاده» را به عنوان معاون اعتدال و توسعه و «عنایت نصیری جهان آباد» را به عنوان معاون امور شهرستانهای ستاد روحانی منصوب کرد.

باقرزاده دارای فوق لیسانس مدیریت و از اصلاح طلبان استان است که پیشتر به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری استان فعالیت می کرد. وی همچنین معاون ستاد خاتمی، معاون ستاد میرحسین موسوی و معاون ستاد هاشمی را در کارنامه دارد. باقرزاده در سال 92 از حامیان دکتر روحانی بود.

نصیری جهان آباد دارای مدرک دکتری حقوق، از جوانان اصلاح طلب و معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه استان است که در سال 92 از حامیان دکتر روحانی بود.وی در سال 84 رییس ستاد دانشجویی هاشمی رفسنجانی در استان بوشهر بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 هم استانی 1396/2/6 8:18:52

    اقای توفیقی چشمت روشن با ای انتخابای ابکیت این بود مدیریت مدیریت کردنت والا صد شرف به خادمی و عملکردش بابا روی همه مدیریتارو سفید کردی دیگه کی رو میخوای بیاری بگی اصلاح طلبه واقعا جای تاسف داره که ماها فکر میکردیم چه ادم شریفی هستی . این شرافت قبل از بدست اوردن قدرت پوشالی بود که الان بدست اوردی ، مطمئن باش بعد از انتخابات مثل میوه ای که ابشو گرفتن تفالتو پرت میکنن یه کناری .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها