حضور وزیر ارشاد دولت اصلاحات در همایش توسعه‌ی سی‌سخت

حضور وزیر ارشاد دولت اصلاحات در همایش توسعه‌ی سی‌سخت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات در همایش توسعه‌ی سی‌سخت حضور می‌یابد.

به گزارش افتونیوز، احمد مسجد جامعی وزیر ارشاد دولت اصلاحات و عضو شورای شهر تهران جهت حضور در همایش اقدام و عمل در توسعه شهری سی سخت که روزهای 30 و 31 اردیبهشت در این شهر برگزار می‌شود حضور یافته و سخنرانی می‌کند.

همچنین اسماعیل دوستی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دوران اصلاحات و عضو شورای شهر تهران نیز یکی دیگر از چهره های اصلاح طلب است که جهت شرکت در این همایش به استان سفر می‌کند.

شهردار سی سخت در نشست خبری روز سه شنبه با بیان اینکه یکی از وظایف عمده شهرداری بر اساس ماده ۱۵ قانون نوسازی و عمران شهری تدوین برنامه توسعه شهر است گفت: شهرداری سی سخت برای اولین بار در راستای اجرای این قانون تصمیم به اجرای همایشی تحت عنوان اقدام و عمل در توسعه شهری سی سخت نموده است .

به گزارش روابط عمومی شهرداری سی سخت و بنا به گفته محمدحسینی شهردار سی سخت این همایش با دو هدف اصلی برگزار می گردد . این همایش با اولین هدف زمینه سازی برای تدوین برنامه میان مدت و سند چشم انداز ۲۰ ساله شهر با تشکیل پنج کارگروه تخصصی تحت عناوین عمران و معماری ،کارگروه فرهنگی هنری و ورزشی، کارگروه اقتصادی با هدف جذب منابع پایدار درآمدی ،کارگروه گردشگری و کارگروه آسیب شناسی اجتماعی برگزار می شود.در این همایش ضمن دعوت از نخبگان و اندیشمندان شهر و مدیران کل استانی هر حوزه و صاحب نظران برای بررسی معضلات و چالش های پیش روی در هر حوزه راهکار علمی و عملیاتی تدوین و مورد بحث و بررسی قرار میگیرد. دومین هدف این همایش دو روزه دعوت از تعدادی از شرکتهای شاخص سرمایه گذاری در حوزه گردشگری می باشد که طی این همایش ظرفیتها و پتانسیلهای شهر سی سخت به سرمایه گذاران معرفی می شود تا درصورت تمایل به سمت سرمایه گذاری در این منطقه روی آورند. چهره های دعوت شده به این همایش : سید محمد قاسم حسینی قائم مقام صندوق توسعه ملی ایران،دکتر تقوی نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور،قوام فروزان معاون دادگستری استان تهران،دکتر فاطمه مقیمی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران و کار آفرین نمونه جهان اسلام، نیکنام حسین پور مشاور معاون وزیر ارشاد ،مجمع نمایندگان استان ،استاندار ،نماینده ولی فقیه در استان، اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران ،خندان دل رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران . این همایش در تاریخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۹۵ در محل تالار شهرداری سی سخت برگزار می گردد .

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها