یادداشت
گفتگو و گزارش

ستاد خانه کارگر دکتر روحانی در گچساران افتتاح شد/ روحانی عزت بین الملل ایران را احیا کرد

ستاد خانه کارگر دکتر روحانی در گچساران افتتاح شد/ روحانی عزت بین الملل ایران را احیا کرد

با حضور دکتر حسن صادقی معاون خانه کارگر کشور و رئیس کمیته کارگری ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی و جمعی از کارگران و اقشار مردم ستاد خانه کارگر دکتر حسن روحانی در گچساران افتتاح شد.

معاون خانه کارگر کشور در این آیین اظهار داشت بدنبال اطلاع رسانی از خدمات دولت روحانی هستیم.

وی افزود:ما دیدیم دولتی را که از صفر تا صد حمایت می کردند،قدیس جلوه می دادند به نحوی که باقی مانده آب لیوان وی را در مجلس به عنوان تبرک می نوشیدند،نماینده امام زمان(عج) تلقی می کردند چه بر سر کشور آورد و دولت مظلوم روحانی کشور را ویرانه به دست گرفت.

صادقی اظهار داشت:این دولت نظام و کشور را نجات داد مرد باشید و واقعیت را کتمان نکنید.

وی افزود:دولت اقای روحانی از هر سو حتی از سوی صداوسیما در حال تخریب و کم لطفی است که باید بگوییم برای چند روز دنیا وجدانتان را زیر پا نگذارید.

وی افزود:واقعیتها را بگویید که روحانی دولت و کشور را در شرایطی تحویل گرفت که روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت آن هم نه زیر پرچم خودمان بلکه زیر پرچم کشورهایی چون بوکینافاسو و جیبوتی میفروختیم.

صادقی گفت:شرایط به نحوی شده بود که قاچاقی ارز را مبادله می کردند و در حوزه تورم نیز تورم واقعی ۴۹/۷ درصدی که بانک مرکزی ان را ۳۹ درصد اعلام می داشت بود.

معاون خانه کارگر کشور در ادامه بیان داشت:روحانی دولت را در شرایطی به دست گرفت که رشد اقتصادی ما منفی چهار درصد شده بود و صندوق ذخیره ارزی که دولت خاتمی آن را با ۴۷ میلیارد دلار تحویل داده بود به پایین ترین حد خود رسید و سیلوهای ما تنها برای سه روز گندم ذخیره داشتند.

وی گفت: دکتر روحانی دولت را در شرایطی تحویل گرفت که در حوزه بین الملل کشور تا بن دندان تحریم بود و هیچ کشوری تمایلی به معاشرت با ما را نداشت و داشتیم به سمت نفت در برابر دارو و غذا می رفتیم.

صادقی گفت:چرا واقعیت را کتمان می کنید و همه می دانند که روحانی عزت بین الملل ایران را احیا کرد.

معاون خانه کارگر کشور اطهار داشت: می آیند در صداوسیما پز حمایت از کارگر و دفاع از محرومان را می دهند اما همین ها بودند که کشور را تبدیل به کشوری مثل ونزوئلا کردند و چاوز الگوی آنان شده بود.

صادقی گفت:اقای پوتین پوش دیروز و کت و شلوار پوش امروز دم از حمایت از کارگر می زند اما مگر ما یادمان رفته است در دوران آنان ما کارگران اجازه برپایی یک راهپیمایی در دفاع از حقمان را نداشتیم اما در دولت روحانی سه سال است که بدون مجوز در تهران در روز کارگر تجمع می کنیم.

[gallery type="rectangular" link="file" ids="13892,13893,13894,13895,13896,13897,13898"]

گزارش و عکس از احسان دری / اکبر کرمی آبدهگاه

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها