یادداشت
گفتگو و گزارش

یاسوج با مشکل جدی، بحران آب آشامیدنی و سایر خدمات عمران شهری روبروست

یاسوج با مشکل جدی، بحران آب آشامیدنی و سایر خدمات عمران شهری روبروست
 نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: یاسوج با مشکل جدی فضای آموزشی، بحران آب آشامیدنی و سایر خدمات عمران شهری روبروست.

غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در نشست شورای برنامه‌ریزی گفت: اعتبارات در استان بر پایه آمارهای گذشته توزیع می‌شود اما واقعیت چیزی دیگری است.

به گزارش افتونیوز، غلام محمد زارعی افزود: جمعیت یکی از شاخص‌های مهم در توزیع بودجه است و اگر بنا بر آمارهای گذشته عمل کنیم اتفاق خوبی را شاهد نخواهیم بود.

زارعی تأکید کرد: سازمان مدیریت باید توجه داشته باشد که جمعیتی که برای شهر یاسوج اعلام می‌شود با جمعیت واقعی تفاوت فاحش دارد.

وی یادآور شد یاسوج با مشکل جدی فضای آموزشی، بحران آب آشامیدنی و سایر خدمات عمران شهری روبروست.

وی با بیان اینکه سهم اعتبارات استانی از کل اعتبارات 15 درصد است و با تلاش جمعی رشد چشمگیری داشته است ادامه داد: بودجه استان به دلیل اینکه درصد تحقق و تخصیص بالاتری دارد جای بحث دارد.

زارعی اضافه کرد: عدالت حکم می‌کند شهر یاسوج به‌عنوان مرکز استان که دارای جمعیت بسیار فشرده‌ای است و در طول شبانه‌روز مدیران آن باید در حالت آماده‌باش باشند.

وی به مدیران حاضر در نشست شورای اداری گفت: همه شما فرزندان این استان هستید و در این شهر زندگی می‌کنید و از شما می‌خواهم به مرکز استان و فرزندان خودتان خدمت کنید.

در این نشست برخی مدیران نسبت به آمارهایی که بر اساس آن توزیع اعتبارات صورت گرفته اعتراض داشتند.

فرماندار کهگیلویه گفت در آماری که ارائه شده در تعداد مدارس این شهرستان دست‌کم در تعداد مدارس که عنوان شده ۲۰۰ واحد تفاوت وجود دارد که این رقم در توزیع اعتبارات خیلی تفاوت ایجاد می‌کند.

در این نشست خادمی با بیان اینکه ما دنبال این هستیم که عدالت ایجاد شود از مدیران خواست هر جا که در ارقام مطلق تفاوتی میان اعداد و واقعیت وجود دارد با مدیران مربوطه آن را بررسی کنند سازمان مدیریت موظف است

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها