یادداشت
گفتگو و گزارش

شهرداری یاسوج از نقدهای سازنده اصحاب رسانه استان استقبال می‌کند

شهرداری یاسوج از نقدهای سازنده  اصحاب رسانه استان استقبال  می‌کند

 شهرداری یاسوج از نقدهای سازنده اصحاب رسانه استان استقبال خواهد کرد.

به گزارش افتونیوز ، محمدعلی جاوید در نشست خبری به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار، گفت: رسانه های کهگیلویه و بویراحمد باید به رشد، توسعه و پیشرفت روزافزون این استان در ابعاد مختلف کمک کنند.

جاوید افزود: بدون اغراق می توان ادعا کرد که شهرداری یاسوج در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی رتبه یک تا سه را بین دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد دارد. وی بیان کرد: در همین راستا حدود 50 هکتار پارک از محل منابع داخلی شهرداری یاسوج در این شهر ساخته شده که بین 60 تا 70 درصد عملیات اجرایی آنها از اوایل سال جاری تاکنون اجرا شده است. جاوید اظهار کرد: با تکمیل و افتتاح این پارک ها شهر یاسوج تا حدود 10 سال آینده مشکل و یا کمبود خاصی در زمینه فضای پارک نخواهد داشت. وی عنوان کرد: این پارک ها شهریورماه امسال افتتاح شده و در اختیار مردم شهر یاسوج و دیگر نقاط کهگیلویه و بویراحمد و گردشگران قرار می گیرند. جاوید ابراز داشت: پارک چشمه نباتی یاسوج که در گذشته فضا و وضعیت چندان مناسبی نداشت اکنون به یکی از بهترین پارک های این شهر و حتی کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است. شهردار یاسوج افزود: در پارک ولایت یاسوج نیز امکانات و زیرساخت های لازم از قبیل سکوهای نشیمن و فضاهای ورزشی و تفریحی لحاظ شده است.

وی بیان کرد: در دنیای کنونی بحث رسانه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از جایگاه والایی برخوردار است و در کشورهای توسعه یافته نیز بر مقوله مهم اطلاع رسانی سرمایه گذاری کلان و ویژه ای می شود. جاوید با اشاره به اینکه در سال های اخیر افراد تحصیلکرده ای به حوزه رسانه کهگیلویه و بویراحمد وارد شده اند، اظهار کرد: امانتداری، تعهد و تخصص سه رکن اساسی کار خبری است که باید هر سه آنها نیز در رسانه های استان به طور مطلوب رعایت شوند. وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شاخص های توسعه یافتگی از رتبه پایینی در کشور برخوردار است، عنوان کرد: امسال آخرین سال کاری شهرداری یاسوج و دور چهارم شورای اسلامی این شهر است و مسئولان شهرداری یاسوج نیز از نقدهای سازنده اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد که منجر به توسعه و پیشرفت همه جانبه استان شود استقبال خواهد کرد. جاوید ابراز داشت: تمامی درآمد شهرداری یاسوج از محل عوارضات دریافتی از مردم است و چنانچه رسانه های کهگیلویه و بویراحمد این کار قانونی را غیرقانونی قلمداد کنند شهرداری این شهر نیز در پرداخت مطالبات به حق خود که برای امور عمرانی هزینه می شود با مشکل مواجه خواهد شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها