یادداشت
گفتگو و گزارش

بازدید زارعی از پروژه جنجالی زمان انتخابات/ درخواست عجیب اهالی یک روستا از نماینده بویراحمد و دنا

بازدید زارعی از پروژه جنجالی زمان انتخابات/ درخواست عجیب اهالی یک روستا از نماینده بویراحمد و دنا

غلام محمد زارعی در سفری یک‌روزه به بخش مارگون رفت تا هم به بررسی پیشرفت پروژه‌ها و هم به مشکلات مردم در این بخش بپردازد.

به گزارش افتونیوز، یکی از موارد جالب توجه در مراجعات مردمی، تقاضای کمک از زارعی برای جلوگیری از کوچ اجباری آن‌ها توسط منابع طبیعی بود که هرچند جزئیات این موضوع مشخص نبود ولی زارعی قول داد این موضوع را پیگیری کند.

در این سفر نماینده بویراحمد و دنا را مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرعامل گاز استانو تعدادی از خبرنگاران همراهی کردند.

بهسازی ورودی بخش پاتاوه

ابتدای از پروژه آسفالت ورودی بخش مارگون بویراحمد و بخش پاتاوه شهرستان دنا سرکشی به عمل آمد که در این رابطه زارعی به خبرنگاران گفت: با رایزنی که در مرکز کشور انجام دادیم مبلغ 900 میلیون تومان برای بهسازی، زیرسازی و آسفالت ورودی شهر پاتاوه تخصیص داده شد.

pataveh---01

وی تصریح کرد: کار آسفالت جاده ورودی پاتاوه ظرف دو سه روز آینده به اتمام می‌رسد و زیرساخت‌های این جاده از هر دو طرف به عرض 22.5 متر انجام می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این جاده در مسیر اصلی محور یاسوج- اصفهان قرار دارد وضعیت نامطلوب آن مورد انتقاد و گلایه‌مندی مردم این منطقه بود.

زارعی تصریح کرد: شهر پاتاوه در ورودی استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه بیشتری است و تلاش می‌کنیم که مرکز پاتاوه و روستاهای اقماری بیشتر مورد رسیدگی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: ماندگاری مردم در روستاها موجب افزایش تولید و رونق‌بخش تولید، کشاورزی و گردشگری می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: رفع مشکلات مناطق روستایی در دستور کار است و تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات لازم به روستاها موجب ماندگاری مردم در این مناطق و جلوگیری از افزایش حاشیه‌نشینی شویم.

یک تیر و دو نشان پروژه گازرسانی

در ادامه بازدید از بخش مارگون از پروژه 24 کیلومتری خط انتقال گاز به روستاهای این بخش بازدید به عمل آمد که غلام محمد زارعی از آن به‌عنوان پروژه جنجالی زمان انتخابات یاد کرد. زارعی در این خصوص گفت: این پروژه را مصمم به اجرایی کردن آن بودیم و نه شعار انتخاباتی بود.

gazrazsani---00

در ادامه توضیحات مربوط به این پروژه مدیرعامل گاز استان گفت: با توجه به اینکه این پروژه در این 24 کیلومتر از کنار جاده می‌گذرد، موجب تعریض چند متری و ایجاد حاشیه امن برای جاده می‌شود.

بهسازی ورودی بخش مارگون

در ادامه این بازدید، زارعی و هیئت همراه از پروژه بهسازی ورودی بخش مارگون بازدید به عمل آوردند که حسن فدایی در خصوص این پروژه توضیحاتی داد و گفت: برای بهسازی ورودی شهر پاتاوه مبلغ 900 میلیون تومان اختصاص داده شد و کار بهسازی این جاده نیز در حال انجام است.

margon---02

وی اضافه کرد: برای بهسازی ورودی مارگون مبلغ 15 میلیارد ریال اختصاص داده می‌شود و در حال حاضر کار خاکبرداری این محور به طول 1.5 کیلومتر در حال انجام است که ظرف 20 روز آینده کار خاکبرداری انجام می‌شود.

روستایی که منابع طبیعی قصد کوچ دادن مردم آن را دارد

از حاشیه‌های جالب این سفر دیدارهای مردمی نماینده بویراحمد و دنا از روستاهای مسیر بود که به نظر می‌رسید عمده مشکلات مردم همانند سایر مراجعات مردمی نمایندگان، موضوع اشتغال بود که زارعی هم سعی می‌کرد آنچه را در توان و قدرت خود می‌بیند به موکلین خود عرضه کند.

مورد بسیار عجیب از مراجعات مردمی، تقاضای کمک مردم یک روستا از زارعی برای جلوگیری از کوچ اجباری آن‌ها توسط منابع طبیعی بود هرچند جزئیات این موضوع مشخص نبود ولی زارعی قول داد این موضوع را پیگیری کند.

153315_437

153317_489

153314_705

153320_345

153316_393

153319_540

153321_671

منبع: تابناک

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها