یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار: اعتبارات تملک دارایی استان 43 درصد رشد داشته است

استاندار: اعتبارات تملک دارایی استان 43 درصد رشد داشته است

سومین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور  مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه و ۳ دستورکار توزیع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، ارائه گزارش عملکرد برنامه ششم توسعه استان و بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص پیشنهادات کارگروه‌های تخصصی ذیل شورا برگزار شد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از رشد ۴۳ درصدی اعتبارات تملک دارایی(عمرانی) در همه فصل‌ها خبرداد.

سید موسی خادمی با بیان اینکه بودجه هزینه‌ای استان در سال ۹۶ اصلاح خواهد شد، گفت: با رایزنی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داریم این کار انجام خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به رشد ۴۳ درصدی اعتبارات تملک دارایی استان اشاره کرد و گفت: در همه فصل‌ها شاهد این رشد اعتبارات هستیم.

وی با بیان اینکه ممکن است در برخی از شاخص‌ها آمار اشتباه و نیاز به اصلاح باشد، افزود: به همین منظور مدیران کل و فرمانداران با یکدیگر نشستی برگزار کنند و پس از اصلاح آمار آن را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بفرستند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف یک هفته باید برخی آماری که روی آن اعتراض است مورد بررسی قرار گرفته تا اینکه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصلاح شوند.

خادمی با اشاره به وضعیت بد اعتباری در سال گذشته گفت: بیشتر پول و اعتبارات مخصوصاً اعتبارات ردیف‌های متفرقه در وزارتخانه‌ها است که مدیران اعتبارات مورد نیاز خود را از وزارتخانه‌ها بگیرند.

135951123 (6)

وی تصریح کرد: ارزیابی مدیران استان براساس جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها خواهد بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها