یادداشت
گفتگو و گزارش

فعالیت مدیرکل نجومی‌بگیر استان در ستاد رئیسی!

فعالیت مدیرکل نجومی‌بگیر استان در ستاد رئیسی!

مدیرکل یکی از شرکتهای استان با حقوق نجومی در ستاد رئیسی در استان فعالیت می کند.

به گزارش افتونیوز، این مدیرکل شرکت خصولتی! که از مهرماه سال 95 بازنشسته شده است و هم اکنون نیز به عنوان مدیرکل فعالیت می‌کند این روزها به شدت فعال شده و در ستاد رئیسی مشغول خوش خدمتی است.

این مدیرکل برای پاداش بازنشستگی بیش از 500 میلیون تومان پول دریافت کرده است و هم اکنون نیز ماهانه 20 میلیون تومان حقوق دریافت می کند.

البته باید گفت این حقوق نجومی شامل 10 میلیون تومان حکم حقوقی بازنشستگی و بیش از 10 میلیون تومان حقوق مدیرکلی است که به وی پرداخت می‌شود.

همین مدیرکل در انتخابات مجلس در سال 94 به شدت به دنبال جمع آوری رای برای ستار هدایتخواه کاندیدای جبهه پایداری در استان بود.

اکنون و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، فشار را بر نیروهای مخالف خود زیاد کرده و از آنها می خواهد به کاندیدای مطلوب خود یعنی رئیسی رای دهند.

در حالی این مدیرکل بازنشسته شده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد که بسیاری از نیروهای توانمند در این شرکت خصولتی وجود دارند.

در سال گذشته بسیاری از نیروهای همین شرکت با تجمع جلوی اداره خود خواهان پرداخت حقوق های عقب افتاده خود بوده اند.

خصولتی به شرکتهایی گفته می‌شود که قبلا در اختیار دولت بوده‌اند اما به ظاهر عمده سهام آنها به بخش خصوصی واگذار شده‌اند ولی کماکان دولت بر آنها نفوذ دارد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 علی 1396/2/19 13:8:12

    لطفا نام مدیر کل را بنویسید ببینیم کی هستش که اینقدر قدرت داره که زور حاج زارعی بهش نمیرسه بنازمت دکتر هدایتخواه

    پاسخ
  • 2 شهروند 1396/2/18 10:36:29

    برادر من چرا خبر نامعلوم و مبهم کار میکنی. عزیز من خودت میگی خصولتی یعنی تحت نفوذ دولت بعد میگی داخل ستاد رییسی ....‌ عزیز من این درست نیست اگه درسته چرا دولت زورش نرسید عزلش کنه. اگه خصوصیه دوست داره هر چقد بتونه حقوق بگیره مال خودشه 

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1396/2/18 10:21:58

    زورتون میاد شما که همتون پول پرستید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها