یادداشت
گفتگو و گزارش

اعلام حمایت دانشگاهیان استان از دکتر روحانی

اعلام حمایت دانشگاهیان استان از دکتر روحانی

اعضای هیئت علمی و برخی از کارکنان دانشگاه یاسوج شامگاه امشب(دوشنبه 17 اردیبهشت) با حضور در ستاد مرکزی استانی دکتر حسن روحانی در یاسوج حمایت خود را از رئیس جمهور کنونی اعلام کردند.

به گزارش افتونیوز، دکتر محمودرضا رحیمی عضو هیئت علمی و رئیس دانشگاه یاسوج در این جلسه گفت: دکتر روحانی به طور قطع کاندیدای مورد حمایت جامعه دانشگاهیان می باشد.

دکتر رحیمی در ادامه افزود: دانشگاهیان فراز و نشیب دوره‌های مختلف را تجربه کرده اند و در بین کاندیداهای موجود دکتر روحانی را شایسته‌تر از دیگران می‌دانند.

رئیس دانشگاه یاسوج تاکید کرد: قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم شاهد سقوط اخلاق، علم، اقتصاد و ... در جامعه بودیم که خوشبختانه دولت کنونی توانست فضای جدیدی را ایجاد کند و باعث ایجاد امید بیشتری در جامعه شود.

رحیمی در پایان افزود: در دولت قبل جامعه دانشگاهی به شدت مورد هتک حرمت قرار گرفت که در این دولت وضعیت بسیار بهتری برای دانشگاه و دانشگاهیان ایجاد شد و حضور جامعه دانشگاهی در ستاد برای اعلام حمایت مجدد از روحانی می‌باشد.

رئیس ستاد استانی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد ضمن خبر مقدم به اساتید و کارکنان دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه خواستگاه اصلاح‌طلبی است.

سیدضیاالدین رضاتوفیقی دانشگاه را پدیده ای مدرن خواند و گفت: بشر با تحصیل علوم جدید در دانشگاه توانست بر طبیعت مسلط شود.

وی بیان داشت: آگاهی بخشی به جامعه با سخنرانی، مصاحبه با رسانه‌ها و نوشتن مقاله از وظایف دانشگاهیان است.

رضاتوفیقی ادامه داد: اساتید دانشگاه می توانند با روشنگری و بیان واقعیت‌ها و مقایسه دولت گذشته و دولت اعتدال، مردم را نسبت به انتخاب اصلح کمک کنند.

رئیس ستاد روحانی در استان تصریح کرد: اگر دانشگاه یاسوج که به عنوان دانشگاه مادر در استان شناخته می‌شود حرکت کند و فعال باشد دیگر دانشگاههای استان نیز فعال می‌شوند و این تحرک کل استان و جامعه را به حرکت وا می‌دارد.

[gallery type="rectangular" link="file" ids="14846,14851,14850,14849,14848,14847,14858,14857,14856,14855,14854,14853,14852"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 هوشنگ فرجی 1396/2/25 23:58:15

    از دکتر روحانی حمایت می نمایم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها