یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقاد تند رئیس ستادروحانی در بویراحمد از لغو سخنرانی کیانوش‌راد/ عسکری: برای حضور سخنران حامی روحانی در استان ما را تهدید کردند!

انتقاد تند رئیس ستادروحانی در بویراحمد از لغو سخنرانی کیانوش‌راد/ عسکری: برای حضور سخنران حامی روحانی در استان ما را تهدید کردند!

همایش جوانان و دانشجویان حامی روحانی در یاسوج به مناسبت تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در حالی برگزار شد که به گفته سیدرضا عسکری کارشکنی برخی نهادها باعث شد کیانوش راد سخنران اصلی این همایش نتواند در استان حضور یابد.

به گزارش افتونیوز، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان بویراحمد در سخنانی که نشان می داد این کارشکنی‌ها، او و دیگر حامیان روحانی را عصبانی کرده است گفت: برای حضور سخنرانان کشوری حامی دکتر روحانی در استان برخی کارشکنی هایی صورت می گیرد.

سیدرضا عسکری ادامه داد: از ابتدای شروع رسمی تبلیغات، برای حضور اولین سخنران کشوری در استان پیام منفی به ما دادند و برای حضور سخنران دوم نیز ما را تهدید کردند و کار به جایی رسید که دستور لغو سخنرانی کیانوش راد که قرار بود امروز در یاسوج حضور یابد را صادر کردند.

وی در سخنان خود به نهاد و مرجعی که حضور این سخنران را در استان منع کرده بود اشاره ای نکرد.

عسکری ادامه داد: آیا نباید عدالت برای همه کاندیداها به طور مساوی رعایت شود؟ کجا رفت عدالتی که برای آن هزاران شهید دادیم.

وی با انتقاد از برخی رفتارها گفت: در دولت گذشته چه بر سر جوانان آوردید؟ همه را سرخورده و افسرده کردید و الان ژست می گیرد و حرفهایی می زنید که اصلا به شما نمی‌آید چون سابقه شما چیز دیگری می‌گوید.

رئیس ستاد روحانی در بویراحمد با اشاره به مظلومیت دولت روحانی در چهارسال گذشته اظهار داشت: دولت روحانی در همه تریبون ها مورد هجمه اصولگرایان بود و برخی از کاندیداهایی که در دوره گذشته فقط پول پخش می‌کردند اکنون برای تخریب دولت به صحنه آمده اند.

عسکری ادامه داد: مگر در جمهوری اسلامی باید برای اثبات خود دیگران را تخریب کرد؟ متاسفانه برخی رسانه ها که از پول بیت المال تغذیه می‌شوند فیلم و کلیپ‌هایی پخش می‌کنند که گویی دولت ارث پدر و مادری‌شان است و اکنون نیز اشغال شده است!

فعال سیاسی اصلاح طلب با یادآوری وضعیت کشور در دولت گذشته گفت: با تورم 45 درصدی کمر اقتصاد در دولت قبل شکسته شد و اگر آن وضعیت ادامه می‌یافت و کشور ما نیز به سرنوشت افغانستان و یمن دچار می‌شد.

وی بیان داشت: آی مردم مگر فراموش کرده اید که در دولت گذشته موادغذایی و خودرو و دلار به یکباره افزایش سرسام آوری گرفت و برای تهیه نیازهای روزمره باید مدت طولانی در صفهای طویل با هزینه های زیاد، انرژی و وقتتان تلف می‌شد؟

عسکری با انتقاد از شعارهای عوام‌فریبانه‌ی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: عده ای با طرح شعارهای پوپولیستی وعده چندبرابر کردن یارانه ها را می‌دهند اما همه می دانند که این موضوع اولا خلاف علم اقتصاد است و در ثانی تورم سرسام آوری را به اقتصاد کشور تحمیل می‌کند که دود آن اول از همه به چشم اقشار کم درآمد جامعه خواهد رفت.

عسکری تصریح کرد: دولت روحانی هم در عرصه امنیت و سیاست و هم در عرصه اقتصاد آوار تحویل گرفت اما با تدبیر و درایت این دولت فضای آرامش به کشور بازگشت.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها