یادداشت
گفتگو و گزارش

اعلام حمایت معماران و مهندسان راه‌وشهرسازی استان از دکتر روحانی/تصاویر

اعلام حمایت معماران و مهندسان راه‌وشهرسازی استان از دکتر روحانی/تصاویر

جمعی از معماران، مهندسان و کارشناسان راه و شهرسازی استان شامگاه سه‌شنبه 19 اردیبهشت با حضور در ستاد استانی روحانی در یاسوج از کاندیداتوری دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

به گزارش افتونیوز به نقل از کمیته رسانه و مطبوعات ستاد روحانی در استان، مهندس علیمردانی در این جلسه گفت: انتخاب امروز ما سرنوشت کشور را رقم می‌زند و آیندگان در مورد انتخاب ما قضاوت می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقایسه ای ساده در همه بخش‌ها می تواند تفاوت دولت ها را نشان دهد افزود: عملکرد افراد و احزاب مشخص هست و راحت می‌توان تصمیم گرفت که کدام عملکرد و دیدگاه به دنبال توسعه و پیشرفت ایران است.

وی رای دهندگان را ریل گذاران توسعه کشور قلمداد کرد و گفت: راهبری جامعه به عهده قشر روشنفکر و تحصیل کرده جامعه است که تلاش و روشنگری این افراد می‌تواند راهگشا باشد.

علیمردانی در پایان گفت: امید است مردم فریب شعارهای عوام‌فریبانه را نخورند و با انتخاب درست و عقلانی 4 سال دیگر فرصت کار و خدمت به این دولت دهند.

در ادامه این نشست علی علی پور عضو شورای شهر یاسوج گفت: مجموعه مهندسان و معماران و کارشناسان راه و شهرسازی با تمام توان در خدمت ستاد دکتر روحانی هستند.

وی ادامه داد: تلاش مهندسان در جامعه و در بین مردم ادامه دارد که امید است با رای بالا به دکتر روحانی بتوان این راه که تا نیمه آمده تداوم یابد.

روحانی قطار توسعه را به ریل برگرداند

رئیس ستاد روحانی در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن خیرمقدم به معماران و مهندسان گفت: دولت گذشته بدون توجه به منابع و درامدها، و بدون توجه به خزانه کشور هزینه های زیادی انجام داد و نتیجه آن بدهکار و مقروض شدن کشور بود به گونه ای که اکنون مطالبات پیمانکاران در استان بیش از 600 میلیارد تومان است.

سیدضیاالدین رضاتوفیقی افزود:‌ تعریف پروژه‌های جدید، عدم تکمیل پروژه‌های قدیمی‌تر و چاپ اسکناس بدون پشتوانه و افزایش سرسام آور تورم، میراث دولتی بود که به خزانه‌اش نگاه نکرد.

وی ادامه داد: اگر دولت متکی به دانش و تعقل نباشد وضعیتی پیش می‌آید که در یک ساعت بیش از 200 پروژه بدون کارشناسی مصوب می‌شود.

رضاتوفیقی بیان داشت: اگر دولت گذشته ادامه می‌یافت علاوه بر وجود ناامنی در جامعه باید تورم بالای 300 درصد را هم تجربه می‌کردیم اما خوشبختانه دولت روحانی قطاری توسعه کشور که از ریل خارج شده بود را دوباره به ریل بازگرداند.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات استان در این دولت تصریح کرد: این افزایش از نیم درصد به دو و نیم درصد کار بزرگی بود که با درایت نمایندگان و استاندار و مدیران استانی انجام شد.

رئیس ستاد روحانی در استان شعارهای کاندیداهای اصولگرایان را توخالی دانست و گفت: با توجه به فقر مردم، برخی نیز این شعارها را باور می کنند اما با توجه به درآمدهای کشور و وضعیت فعلی باید گفت که تحقق این شعارها تقریبا غیرممکن است.

وی ادامه داد: تلاش شما مهندسان و کارشناسان و تحصیل‌کردگان در تنویر افکار عمومی و اقناع آن به ویژه مردم روستایی مسبت به شعارهای عوام فریبانه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

رضاتوفیقی افزایش آرای روحانی در استان را خواستار شد و گفت: این افزایش آرا ، در چانه زنی برای گرفتن امکانات و اعتبارات بیشتر برای استان موثر است.

[gallery type="rectangular" link="file" ids="15083,15084,15085,15086,15087,15088,15089,15090,15091,15092,15093,15094,15095,15096,15097,15098,15099,15100,15101,15102,15103"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها