یادداشت
گفتگو و گزارش

استقبال از دولت استقبال از اندیشه های امام است/ باید به فکر توسعه‌ی همه جانبه ی استانمان باشیم/ آمادگی دانشجویان جهت استقبال از رئیس جمهور

استقبال از دولت استقبال از اندیشه های امام است/ باید به فکر توسعه‌ی همه جانبه ی استانمان باشیم/ آمادگی دانشجویان جهت استقبال از رئیس جمهور

رییس کمیته دانشجویی ستاد دکتر روحانی گفت:استقبال از دولت استقبال از اندیشه های امام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جلسه کمیته دانشجویی ستاد استقبال از هیات دولت با حضور ریاست کمیته دانشجویی ستاد دکتر روحانی در سال 92 ، دبیر و اعضای انجمن اسلامی دانشگاه یاسوج، دبیر و اعضای تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی، دبیر دبیران و دبیران انجمن ها ی علمی دانشگاه یاسوج، فعالان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، برخی فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور، دبیران کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه یاسوج و برخی فعالان عرصه هنر و فرهنگ دانشگاه های استان، عصر امروز در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، در ابتدای این جلسه مجیدباقریان ریاست کمیته دانشجویی ستاد دکتر روحانی و کمیته استقبال، سفر دولت به استان را اگر چه با تاخیر اما پر خیر و برکت توصیف کرده اند. ایشان روحانی را ریاست جمهوری با تدبیر دانسته و موفقیت دولت را در عرصه های مختلف ستودنی دانست.

وی موتور محرک جامعه را قشر جوان و دانشجو معرفی کرده و از دانشجویان استان خواسته اند تا برای دفاع از نظام و انقلاب و ولایت و اندیشه امام و ادامه اصلاحات استقبالی در شان مردم و دولت داشته باشند.

باقریان دولت را متعلق به مردم و از جنس مردم دانسته و از مجموعه ی اقشار مختلف خواسته اند تا در مراسم استقبال از هیات دولت استقبالی مناسب داشته باشند.

وی اعلام کرد: استقبال از دولت استقبال از اندیشه های امام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باقریان افزود: در جریان سفر دولت همه‌ی جریانات سیاسی و گروه های مختلف و نهاد ها و ارگان های انقلابی موظف اند تا امنیت و آسایش این سفر را فراهم نموده و مردم و جوانان را ترغیب به استقبال از دولت نمایند.ترویج روحیه‌ی یاس و ناامیدی و تخریب دولت روا نیست از جانب هر کسی و باشد.

وی افزود: سفر دولت گاه گله و شکایت نیست فرصتی است تا بتوانیم استانمان را از توسعه نیافتگی نجات دهیم. باید خواسته هایمان را در عرصه های علمی ، فرهنگی، اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی معقولانه و منطقی به استحضار دولت رسانده تا انشاالله دولت محترم نیز نهایت لطف را در حق مردم مستحق استان ما مبذول دارند.

این فعال سیاسی و دانشجویی ادامه داد: اگر چه اینجانب خود از مسئولین ستاد انتخاباتی دکتر روحانی بوده ام اما هرگز سهم خواهی نکرده ام چرا که باور دارم بیش از منافع فردی باید به فکر توسعه ی همه جانبه ی استانمان باشیم.

مجید باقریان گفت: اگر چه نگرانی هایی در برخی انتصابات وجود دارد اما دلیلی نمیشود ک استقبال شایسته و جامعی از دولت محترم نداشته باشیم لذا رسالت ما فضایی پرشور در استقبال از دولت ک همان استقبال از نظام است میباشد.

وی در پایان ضمن تشکر از همه ی تشکل های دانشجویی از دانشجویان خواست تا نسبت به حضور همه ی اقشار مردم به خصوص عشایر غیور و خانواده های معظم شهدا در استقبال از رییس جمهور اقدام فرمایند.

در ادامه دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان با اظهار نظر پرداختند.

خانم جهانبین و آقای برازش به نمایندگی از تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی،آقای رستم اصل دبیر دبیران انجمن های اسلامی دانشگاه یاسوج ، آقای ستار زاده دبیر کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه یاسوج، خانم کشاورز به نمایندگی از دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج، آقای جاوید به نمایندگی از فعالین فرهنگی دانشگاه فرهنگیان ، آقای حق پرست به نمایندگی از دانشجویان پسر دانشگاه یاسوج ، آقای فقهی به نمایندگی از دانشجویان هنری دانشگاه های استان، آقای جاویدی به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان ، آقای ادرین به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه نفت گچساران به اظهار نظر پرداخته و آمادگی خود را جهت استقبالی پرشور از هیات محترم دولت اعلام داشتند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها