یادداشت
گفتگو و گزارش

نتایج جالب یک نظرسنجی انتخاباتی در دانشگاه‌های استان

نتایج جالب یک نظرسنجی انتخاباتی در دانشگاه‌های استان

نتایج یک نظرسنجی در دانشگاههای استان نشان می‌دهد 88 درصد دانشجویان شرکت کننده در نظرسنجی موافق ارتباط و تعامل دولت آینده با کشورهای دنیا بوده اند.

به گزارش افتونیوز، معاونت آموزش و پژوهش ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد این نظرسنجی را در سطح دانشگاه های استان و در بین۷۰۰ نفر از دانشجویان به صورت تصادفی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آینده انجام داده است.

داوود خاضعی‌نسب معاونت آموزش و پژوهش ستاد جوانان روحانی در استان در این خصوص گفت: نظرسنجی مذکور در طی مدت ده روز و با همکاری کمیته پژوهش و کمیته آموزش و سایر اعضا کمیته‌های ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی، در دانشگاه های استان انجام گرفت و نتایج زیر بدست آمد:

در رابطه با سوال آیا در انتخابات پیش رو شرکت می کنید ۸۸درصد پاسخ آری و ۱۲درصد پاسخ خیر دادند.

در رابطه با سوال انتظار از دولت آینده برای ارتباط و تعامل با دنیا ۸۷درصد موافق ۵درصد مخالف و ۸ درصد نیز نظر خاصی نداشتند.

در رابطه با سوال ورود سرمایه خارجی به داخل و کمک به اقتصاد کشور نیز ۵۶درصد موافق و ۱۳درصد مخالف و ۳۱درصد نیز نظری نداشتند.

در رابطه با توافق برجام به عنوان یک نقطه عطف در سیاست خارجی کشور نیز ۶۲درصد موافق ۱۸درصد مخالف بودند ۲۰درصد نیز نظری ندادند.

در رابطه با توانایی دولت یازدهم در رابطه با ایجاد آزادی سیاسی در دانشگاه ها ۶۳درصد موافق ۱۷درصد مخالف و ۲۰درصد نیز پاسخی ندادند.

و در رابطه با سوال رضایت از طرح های خدماتی و بهداشتی دولت (بیمه سلامت) نیز۶۹درصد موافق، ۱۰درصد مخالف و ۲۱درصد نیز پاسخی ندادند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها