یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندار بویراحمد: استقبال از رئیس جمهور استقبال از نظام است/ نباید بهانه به دست دشمنان نظام دهیم

فرماندار بویراحمد: استقبال از رئیس جمهور استقبال از نظام است/ نباید بهانه به دست دشمنان نظام دهیم

نشست صمیمی فرماندار بویراحمد با بانوان فعال سیاسی شهرستان بویراحمد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، سید محمد کاظم نظری حضور پر رنگ بانوان در مناسبتهای اجتماعی را نشانه ای از ترقی وپیشرفت آنان در عرصه های مختلف دانست وگفت: امروزه بانوان بامشارکت در عرصه های مختلف سیاسی واجتماعی جایگاه خود را تثبیت کردند.

فرماندار بویراحمد در این نشست با اشاره به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان، گفت: رئیس جمهور متعلق به همه ی ملت ایران است و استقبال از رئیس جمهور ،استقبال از نظام است.

نظری با بیان اینکه تمام کشورهای دنیا اخبار روز ایران را رصد خواهند کرد،گفت: نباید بهانه ای برای تبلیغات بر علیه نظام وحکومت به دست دشمنان نظام بدهیم؛ چراکه در بعضی از موارد شاهد تولید خوراک رسانه ای برای رسانه های معاند بودیم.

فرماندار بویراحمد با اشاره به سفر هیئات دولت به استان کرمانشاه، گفت: در آن سفر شخصی معلوم الحال وبا اهداف سیاسی اقدام به نشان دادن پلاکاردی با رویکرد سیاسی کرد ،که همین خوراک رسانه های غربی ودشمنان نظام شد.

MG_0241-800x600

وی با تاکید بر استقبال پر شور از هیئات دولت توسط مردم استان و شهرستان، اظهار کرد: انتظار میرود بانوان شهرستان همچون گذشته حضور چشمگیری در این مراسم استقبال داشته باشند.

فرماندار بویراحمد با اعلام اینکه تمام تدابیر لازم برای استقبال پرشور مردم ار هیئات دولت اندیشیده شده است ، افزود: ورود هرگونه وسایل ممنوعه از قبیل سلاح سرد وگرم، کیف وساک، وسایل گیرنده وفرستنده، وسایل صوتی وتصویری، عصا، چتر وچوب پلاکارد و هرگونه وسایل غیرقابل چک به داخل محل مراسم ممنوع می باشد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها