یادداشت
گفتگو و گزارش

وحشت اصولگرایان از نمایش قدرت اصلاح‌طلبان/ خبرسازی های دروغین سایت‌های اصولگرا پیرامون سفر جهانگیری

وحشت اصولگرایان از نمایش قدرت اصلاح‌طلبان/ خبرسازی های دروغین سایت‌های اصولگرا پیرامون سفر جهانگیری

تنها ساعتی پس از حضور رئیسی در یاسوج، اصلاح‌طلبان و حامیان روحانی در استان با تجمع جلوی ستاد روحانی در یاسوج قدرت خود را به رخ کشیدند و به نوعی سفر رئیسی را تحت شعاع قرار دادند.

این تجمع بی‌نظیر که برای سخنرانی غلامرضا تاجگردون صورت گرفته بود اصولگرایان را به وحشت انداخت. چرا که اصلاح طلبان و حامیان روحانی عزم خود را برای استقبال پرشورتر و ماندگارتری از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور جزم کرده اند.

جهانگیری اصلاح طلب شجاعی که در مناظره ها با نظرات درست و کارشناسی شعارهای کاندیداهای اصولگرایان را به چالش کشید و باعث افزایش محبوبیت خود در میان مردم و اصلاح طلبان شد.

اصولگرایان که از پیش قافیه را باخته می‌بینند، اقدام به خبرسازی های دروغین کرده تا بلکه با این کار به زعم خود، از حضور مردم در مصلی یاسوج جلوگیری کنند. در همین راستا یکی از سایت های وابسته به این جریان در تخلفی انتخابات و با دروغی آشکار، خبر از لغو سفر جهانگیری به یاسوج می دهد. خبری که دروغ و کذب بودنش بر همگان آشکار است. این خبرسازی ها پیش از آنکه حضور مردم را کمرنگ کند نشانه ترس اصولگرایان از شکستی دیگر و تکرار استقبال مردم از رئیس جمهور است.

گفتنی است اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حمایت از دکتر روحانی روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت 96 ساعت 9:30 با حضور  در جمع مردم یاسوج در مصلی بزرگ این شهر سخنرانی می‌کند.

مسعود آرام

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 یا فاطمه 1396/2/26 2:28:24

    کار تاجگردونه ایکلک بازیا

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1396/2/26 1:45:13

    رئیسی،و اصولگرایان پایداری،جایگاهی دیگه بین مردم ندارند،به زباله دان تاریخ پیوستن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها