یادداشت
گفتگو و گزارش

بیانیه ستاد بانوان بویراحمد برای حضور پرشکوه در انتخابات و رای به دکتر روحانی

بیانیه ستاد بانوان بویراحمد برای حضور پرشکوه در انتخابات و رای به دکتر روحانی

ستاد بانوان دکتر روحانی در شهرستان بویراحمد روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از همه زنان برای حضور پرشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و رای به دکتر حسن روحانی دعوت کرد.

به گزارش افتونیوز، متن بیانیه ستاد بانوان روحانی در بویراحمد در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات از مهمترین ارکان مردم سالاری وآزادی خواهی است. بی شک انقلاب اسلامی ۵۷ نیز در پرتوی همین امر معنا و مفهوم میابد. ما زنان شهرستان بویراحمد نیز در مسیر دست یابی به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی همانند ملت بزرگ وفهیم ایران مسیر پیشرفت وتعالی ونیز سعادت جامعه رادر صندوقهای رای میدانیم وبراین باوریم که ادامه توسعه همه جانبه کشور؛ همان راهی که از چهار سال پیش ودر ادامه جنبش بزرگ اصلاحی دوم خرداد ۷۶شروع نمودیم٬مستلزم حضور همه جانبه آحاد ملت در پای صندوق های رای است تا هم مهر تایید دوباره ای برانقلاب اسلامی وجنبش اصلاح طلبی ملت باشد وهم خاری در چشم اجانب ودشمنان این مرز وبوم.

ما با اعتقاد و التزام کامل به قانون اساسی ودر سایه رهبر معظم انقلاب واتکای به قوانین دین مبین اسلام خواهان برابری وآزادی زنان در تمامی زمینه ها و رفع هرگونه نگاه جنسیتی وتبعیض آمیز هستیم.

مسولیت شناسی امروز همه ما ایرانیان از شرق وغرب تا شمال وجنوب در این مقطع حساس زمانی،ضامن آینده درخشان ما وفرزندانمان خواهد بود،همچنان که بی تفاوتی وغفلت ما بازگشت به همان گذشته ای است که حتی یادآوری خاطرات آن هم دلهره آوراست. چرا روحانی؟؟

ما دکتر روحانی را اصلح میدانیم چرا که او از سابقون ومبارزون انقلاب است ولرزش دست وی یادگارسالها مجاهدت ودفاع ایشان از کیان این سرزمین در برابردشمن متجاوز است واین افتخار بزرگی برای مردی از تبار شهدا و جانبازان است.

روحانی اصلح است چرا که تجربه سالها خدمت ایشان در حوزه های مختلف از سازندگی تا امنیت واز مجلس شورای اسلامی اسلامی تا خبرگان رهبری چراغ راه آینده وی است. روحانی سالها همرزم وهمنشین آن استوانه نظام وبزرگ مرد سپهر ساسی ایران حضرت الله هاشمی بوده است وامروز در کنار بزرگ مرد تاریخ اندیشه وفرهنگ ایران سید محمد خاتمی ایستاده است تادر راه تحقق آرمانهای انقلاب و اصلاحات بار دیگر تن پوش خدمت بی منت برتن نماید.

آری روحانی اصلح است چرا که پس از سالها انزوا وتحقیر در مجامع بین الملل احترام را در سایه صلابت و درایت به ایران برگرداند وامروز دنیا در مقابل بزرگی این ملت خاضعانه و کرنش میکند.

انتخاب ما روحانی است،زیرا در پی برابری زنان ومردان وایجاد فرصت های برابر برای همه ایرانیان است.اصلاح طلبی فرزند خلف مشروطه واعتدال جوانه های دوباره امیدی بود که از دل اصلاحات روییده است. ما حاکمیت قانون،آزادی، مساوات وتوسعه همه جانبه را خواهانیم.

امروز در ابتدای مسیر امنیت ورفاه هستیم وتا رسیدن به نقطه آرمانی مسیری سخت در پیش داریم.امروز اسب افسار گسیخته تورم ورکود به نهیب تدبیر وعقلانیت مهار شده است و برای شکوفایی اقتصادی نیاز به انتخابی عقلانی وسرنوشت ساز داریم.به یمن تجربه سالهای گذشته راه را از بیراهه میشناسیم.

امروز کسانی روحانی را آماج تهمت های ناروای خود قرار میدهند که اوج افتخارشان سرکوب آزادی های مشروع وطبیعی است، همان ناقضان آزادی ووابستگان به کانونهای قدرت وثروت.

ما برنمی‌گردیم و براین مسیر گرچه دشوار ولی پرافتخار حرکت میکنیم زیرا بازگشت به گذشته کشور را در شرایط بحرانی از منظر امنیت، تورم، رکود و....قرار میدهد.

جمعیت زنان شهرستان بویراحمد از تمامی شیرزنان ودلاور مردان دعوت می‌نماید تا با حضور پرشکوه خود در ۲۹ اردیبهشت با انتخاب دکتر حسن روحانی ضمن خلق حماسه ای دیگر از جنس دوم خرداد وبزرگی وعظمت ایران رابه رخ جهانیان بکشند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها