یادداشت
گفتگو و گزارش

تکذیب خبر جعلی علیه رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد روحانی در استان

تکذیب خبر جعلی علیه رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد روحانی در استان

در آستانه شروع رای گیری انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم برخی رسانه ها با خبرسازی های دروغین سعی بر آن دارند، اذهان مردم را گمراه کرده و نظر مردم را برای رای به نامزد مطبوع خود جلب کنند.

به گزارش افتونیوز، پس از درج خبری  در رسانه‌های اصولگرا و کانالهای تلگرامی، مبنی بر اعلام حمایت آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، دفتر معظم‌له با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد.

اما در جدیدترین خبرسازیهای دروغین، رسانه ها و کانالهای اصولگرا خبری را مبنی بر پیوستن رئیس ستاد روحانی در سال 92 به ستاد نامزد اصولگرا مخابره و منتشر کردند. البته این خبر به سرعت تکذیب و متن زیر از سوی دفتر دکتر باقری برای افتونیوز ارسال شد که در پی می‌آید:

در پی انتشار خبری کذب مبنی بر پیوستن دکترمهرداد باقری رئیس سابق ستاد حامیان دكتر روحانی در سال ۹۲ و رئیس فعلی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال ۹۶ در استان کهگیلویه و بویراحمد، به ستاد سید ابراهیم رئیسی، بدین منظور ستاد استانی دولت تدبیر و امید ضمن محکوم کردن این بداخلاقی سیاسی مواردی را به اطلاع شهروندان گرامی استان می رساند؛

یک. در زمان انتشار این خبر دکتر باقری جهت انجام امور مربوط به انتخابات ، در حمایت از دولت محترم تدبیر و امید در تهران به سر می برد.

دو. دکتر باقری مانند ادوار گذشته همچنان جدی، شکیبا و مهربانانه مشغول برنامه ریزی در راستای حمایت از سیاست های دولت تدبیر و امید و برگزاری انتخاباتی پرشور می باشد.

سه. چنین فرافکنی های نه تنها خللی در عزم حامیان دولت تدبیر و امید ایجاد نمی کند بلکه موجبات جدیت و قاطعیت هر چه بیشتر یاران و حامیان دکتر حسن روحانی در استان را ببشتر می کند.

چهار. نشر چنین اکاذیبی قطعا نشان از زوال و انفعال جریان غیر همسو و بدخواه دولت تدبیر و امید است.

پنج. دکتر مهرداد باقری از خوشنام ترین ، با اخلاق ترین و نجیب ترین چهره های سیاسی و اصلاح طلب استان می باشد که قطعا انتشار چنین اخبار کذبی هیچ تاثیری در اعتبار، آبرو و غنای ایشان نداشته و ندارد.

شش. نظیر این تخریب ها و بد تینتی ها در گذشته نیز رخ داده است که سرمنشا آن مشخص است و در صورت تکرار چنین مواردی ، پیگرد قضایی به دنبال دارد‌.

هفت. لذا از تمام نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی که وظیفه تامین امنیت روانی و شرایط فیزیکی انتخابات را برعهده دارند انتظار می رود نسبت به درج چنین اخبار جهت داری که به منظور تشویش اذهان عمومی و بازی با آبروی اشخاص می باشد به شدت جلوگیری کنند تا ان شاالله به لطف خدا و حضور آگاهانه مردم فهیم ایران عزیز، شاهد انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری ملت باشیم.

وعده ما جمعه ۲۹ اردیبهشت۹۶ ، در پای صندوق های رای برای ایران، برای اسلام برای تکرار ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها