یادداشت
گفتگو و گزارش

نطق آتشین پدیده انتخابات در یاسوج/ انتقاد تند «الهه شیروانی» از تبعیض و سواستفاده مدیران از موقعیت شغلی

نطق آتشین پدیده انتخابات در یاسوج/ انتقاد تند «الهه شیروانی» از تبعیض و سواستفاده مدیران از موقعیت شغلی

الهه شیروانی در نطق آتشین انتخاباتی خود با انتقاد از رفتارهای تبعیض‌آمیز در تبلیغات برخی اعضای فعلی شورای شهر یاسوج گفت که بدانید در تمام دوره‌های گذشته، رأی شما به سرقت رفته است؛ در همین دوره هم می‌خواهند انتخابات شوراها را مهندسی کنند تا لیستی بله‌قربان‌گو انتخاب شوند.

به گزارش افتونیوز، «الهه شیروانی» که استقبال کم نظیر مردم او را به شانس نخست پیروزی در انتخابات شورای شهر یاسوج بدل کرده است در نطقی آتشین به برخی رفتارهای مدیران تاخت و گفت که چگونه است در شب‌های منتهی به انتخابات تنها پوسترها و بنرهای کاندیداهای خاصی که اکنون عضو شورای شهر هستند از گزند قانون‌مداری تبلیغاتی آقایان در امان می‌ماند؟ آیا این چیزی جز تبعیض و سواستفاده از موقعیت شغلی نیست؟

همشهریان عزیزم آگاه باشید در تمام دوره‌های گذشته رأی شما به سرقت رفته است چرا که دیدن وضع امروز شهرمان چیزی جز این را به ذهن، متبادر نمی‌کند.

در همین دوره هم می‌خواهند انتخابات را مهندسی کنند البته نه به این معنا که مهندسین واقعی سکان امور را به دست بگیرند بلکه قصد دارند یک لیست خاص که بله قربان‌گوی آقایان باشد و چشم و گوشششان را روی فسادها و رانت‌هایشان ببندد، راهی شورای شهر شوند.

چگونه است که از وحشت رسیدن حق به صاحبان واقعی‌اش به هر نوع تخریب و بداخلاقی روی آورده‌اند؟

مطمئن باشید الهه شیروانی دست این‌ها را رو می‌کند؛ ایمان داشته باشید که پرده‌ها را فرو می‌افکنم آن وقت می‌بینید که روسیاهی به زغال می‌ماند.

بانوان شهر یاسوج بدانید اگر الهه شیروانی‌ها از شرکت در مدیریت شهرمان محروم شوند، ترس از قدرت گرفتن الهه شیروانی‌ها دودی است که به چشم خودمان می‌رود.

بدانید که ماست‌بندی آقایان نقشه‌های خطرناکی برای توقف یاسوج عزیزمان بر همین روال ناپسند و واپس‌گرا کشیده است.

اگر می‌خواهید غبارهای جهل و فساد از آسمان توسعه یاسوج زدوده شود، باران رأی‌های سبزتان را بر صندوق‌ها نازل کنید.

با خود بیاندیشد که اگر امروز با این تعدد کاندیداها مواجه هستیم نتیجه مدیریت انحصاری ، معامله‌ای و رانتی شورای شهر فعلی است.

من الهه شیروانی با شجاعت اعلام می‌کنم که در صورت اعتماد شما، ابتدا ریشه‌های تفکر انحصارطلبانه و آلوده به فساد شورای شهر را به کمک شما از ریه قطع کرده و سپس تا سرحد تلاش و تخصصم با ما و سایر کسانی که توفیق حمایت و اعتماد شما را پیدا می‌کنند، طرحی نو دراندازیم و شهری نو بنا کنیم.

زن‌ها چشمه‌اند، رودها از چشمه پدید می‌آیند، دریا از رود و اقیانوس‌ها از دریا؛ امید است روز جمعه چشمه چشمه، رود رود به اقیانوس‌هایی بپیوندید که می‌خواهند در خود فرو ببرند هر آنچه یک لحظه مانع توسعه و سبزی شهر و دیارمان می‌شود و خواهر و دختر کمترینشان الهه شیروانی را لایق ناخدای کشتی رونق و پیشرفت دیارشان بدانند.

وعده من و شما، ۲۹ اردیبهشت است و ه خاطر داشته باشید، کد ۲۹۸، رمز سازندگی و فردای سبز شهرمان است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها