یادداشت
گفتگو و گزارش

اصلاح‌طلبان استان در انتخابات شورای شهر از کسی حمایت نمی‌کنند/ تکذیب لیست منسوب به اصلاح‌طلبان

اصلاح‌طلبان استان در انتخابات شورای شهر از کسی حمایت نمی‌کنند/ تکذیب لیست منسوب به اصلاح‌طلبان

در پی انتشار برخی خبرها مبنی بر اعلام حمایت اصلاح طلبان از برخی نامزدهای شورای شهر در استان و برخی شهرستانها، خبرنگار افتونیوز گفتگویی با رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان پیرامون این موضوع انجام داد.

سیدحجت هاشمی رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در استان، در خصوص اعلام لیست‌های اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر با اشاره به آیه قرآن إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها (خداوند به شما فرمان می‏دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید!) گفت: اخیرا در فضای مجازی و محافل خصوصی و عمومی شایع شده است که شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان اسامی فرد یا افرادی را به عنوان نامزد این شورا برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا معرفی کرده است. لذا در همین راستا این موضوع در چندین جلسه طولانی و مستمر در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مطرح شد و معایب و محاسن این ارائه لیست جداگانه احصا و به رای گذاشته شد و بر اساس مستندات و ارائه نظرات کارشناسی، تصمیم گرفته شد که شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ارائه لیست جداگانه در همه شهرستانهای استان در این دوره اجتناب کند.

هاشمی ادامه داد: بنابراین هر گونه ادعایی مبنی بر عضویت در لیست نامزدهای شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان تکذیب می‌شود.

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها