یادداشت
گفتگو و گزارش

اصلاح‌طلبان گچساران برای شورای شهر هیچگونه لیستی نداده‌اند/ بیانیه شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گچساران

اصلاح‌طلبان گچساران برای شورای شهر هیچگونه لیستی نداده‌اند/ بیانیه شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گچساران

شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گچساران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این شورا هیچ گونه لیستی برای انتخابات شورای شهر نداده است.

به گزارش افتونیوز، در این بیانیه آمده است: ارائه لیست‌های دروغین در راستای اختلاف افکنی و تفرق نیروها و تحت الشعاع قرار دادن رای مردم به دکتر حسن روحانی ارزیابی می شود.

متن کامل بیانیه در پی می‌آید:

به نام خدا قابل توجه همشهریان محترم در آستانه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری و در ساعاتی که به برگزاری انتخابات مانده است، شاهد بد اخلاقی ها و دروغ پراکنی در فضای مجازی و سایتهای استانی هستیم و با عرض تاسف عده ای در اقدامی ناپسند و دور از اخلاق مداری و برای جمع کردن رای و ایجاد خلل در رای شهروندان فهیم و احتمالا ایجاد بدبینی در میان کاندیداهای محترم شورا، لیستهای مشکوکی را به نام اصلاح طلبان شهرستان منتشر نموده و یا با پیامک خود را کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان معرفی می کنند.

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند همانطور که در بیانیه شورای هماهنگی در تاریخ 1/2/96 و در بند 3 به صراحت اعلام شده بود« 3- شورا سیاستگذاری اصلاح طلبان شهرستان با در نظر گرفتن همه جوانب و نامزدی جمع کثیری از اصلاح طلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با اکثریت آرا تصویب نمود که شورای سیاستگذاری برای انتخابات مذکور لیست ارائه ندهد و مردم فهیم و بزرگوار شهرستان با تاسی از آموزه های دینی و دستورات قرآنی با شناخت اصلح بر اساس تعهد و تخصص و تقوای الهی و با حضور فعال در انتخابات شرکت نمایند.»

لذا اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو به هیچ وجه از کاندیدای خاصی حمایت نکرده و هیچگونه لیستی ارائه نداده اند.

اقدام ناپسند و غیر اخلاقی افرادی که خود را مورد حمایت اصلاح طلبان دانسته‌اند و با سوءاستفاده و عمل غیر اخلاقی لیستی را از جانب اصلاح طلبان منتشر کرده و یا می کنند غیر قابل قبول و در راستای اختلاف افکنی و تفرق نیروها و تحت الشعاع قرار دادن رای مردم به دکتر حسن روحانی ارزیابی می شود.

شهروندان آگاه گچساران و روستاهای شهرستان به خوبی دریافته اند که چنین اقداماتی فقط برای جمع آوری رای صورت می پذیرد و در تماسهای مکرر با مسئولین ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و نیز شورای هماهنگی اصلاح طلبان و شورای سیاستگذاری به این نتیجه رسیده اند که اقدام مزبور دور از اخلاق انتخاباتی است. فلذا مجددا اعلام می شود شورای هماهنگی اصلاح طلبان گچساران با احترام به همه کاندیداهای محترم شورا، فرد و یا افراد خاصی را معرفی نکرده و انتخاب اصلح بعهده و تشخیص شهروندان عزیز می باشد. شورای هماهنگی و شورای سیاستگذاری اصلاحات در شهرستان گچساران فقط در انتخابات ریاست جمهوری با جدیت و تلاش مستمر، دکتر حسن روحانی را مورد حمایت قرار داده و از آحاد مردم مصرانه می خواهد برای آبادانی ایران و فردای بهتر به دکتر حسن روحانی رای دهند.

شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شهرستان گچساران

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها