یادداشت
گفتگو و گزارش

استقبال خوب مردم استان بر کیفیت تصمیمات هیئت دولت تاثیرگذار است

استقبال خوب مردم استان بر کیفیت تصمیمات هیئت دولت تاثیرگذار است

فرماندار بویراحمد عملکرد دولت تدبیر و امید در این سه سال در بسیاری از حوزه ها را قابل قبول توصیف کرد و گفت: این دولت نشان داده که دولتی عملگراست و دولت شعار و مصوبه های غیر عملی نیست.

به گزارش افتونیوز به نقل از خبرنما، سیدمحمدکاظم نظری در گفتگو با خبرنگاران، با عنوان کردن این موضوع که وضعیت پیشرفت پروژه ها در استان و شهرستان بویراحمد با شتاب خوبی در حال پیگیری است، اظهار کرد: پیش بینی ما این است که در سفر اخیر ریاست جمهوری هم دستاوردهای بسیار خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت را نقطه عطفی در تاریخ شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری این سفر بیشترین مصوبات و پروژهای قابل اجرا در استان را خواهد داشت، که جزئیات این مصوبات از زبان رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

نظری با یادآوری پیشینه مردم استان در دفاع از نظام و کشور در مقابل هجمه ها و حضور فعال مردم در همه صحنه های حساس عنوان کرد: به جهت اینکه یقیناً استقبال و میزبانی خوب بر روی کیفیت تصمیمات مهمانان نیز تاثیرگذار خواهد بود، انتظار و خواهش ما از مردم این است که نهایت تلاش خود را برای یک استقبال باشکوه انجام دهند.

نظری با اشاره به مصوباتی که در حین سفر گرفته خواهد شد، گفت: برخی تصمیمات هنوز مصوب نشده است که بخش زیادی از آن بستگی به فضای استان و میزان استقبال مردم از رئیس جمهور و هیئت همراه خواهد داشت.

نظری استقبال مردم را هم در عرصه بین المللی به عنوان حمایت از نظام و هم در صحنه داخلی برای توسعه استان تآثیرگذار دانست و با اشاره به هم افزایی استانهای برخوردار برای رسیدن به مطالباتشان در این گونه سفرها، گفت: همه کسانی که دغدغه توسعه و فعال شدن پروژه ها و اشتغال جوانان را دارند، با هر سلیقه و هر گرایش فکری باید کمک کنند که استقبال خوب و با کیفیتی صورت گیرد و ما مسئولین هم به عنوان فرزندان کوچک مردم با تمام جدیت مطالبات آنها را پیگیری خواهیم کرد.

وی از تعطیلی ادارات در روز سخنرانی روحانی خبر داد و افزود: به جهت حضور رئیس جمهور قطعاً ادارات در آن روز تعطیل خواهند بود و کارمندان هم مثل سایر آحاد مردم در خدمت سفر می باشند.

فرماندار بویرحمد با اشاره به پتانسیل های موجود در این شهرستان، وصل شدن به شبکه ریلی کشور را آرزوی دیرین مردم بویراحمد دانست و افزود: استارت این پروژه در دولت تدبیر و امید زده شد که امیدواریم در سفر اخیر برای ادامه روند این پروژه اعتبارات کافی پیش بینی شود تا به لحاظ زیر ساختهای جاده ای، ریلی و فرودگاه هوایی با کشور ارتباط خوبی داشته باشیم و با افزایش سرمایه گذاری، بسیاری از معضلات حوزه اشتغال منطقه حل شود.

نظری با پیش بینی استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهور و هیئت همراه اظهار کرد: درصد کسانی که استقبال و اعلام حمایت می کنند بسیار زیاد است و امیدواریم که همه مصالح کل استان را بر مصالح جزئی تر ترجیح دهند و اجازه ندهند که هیچ حاشیه ای در این سفر ایجاد شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها