یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تقدیر و تشکر رئیس شورای سیاستگذاری ستاد روحانی در استان از مردم

پیام تقدیر و تشکر رئیس شورای سیاستگذاری ستاد روحانی در استان از مردم

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مجدد دکتر روحانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش افتونیوز، متن کامل پیام دکتر مهرداد باقری در پی می‌آید:

مردم شریف، غیور و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر شما ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای شگفت آفریدید و عظمتی نو برپا کردید و با رای به عقلانیت و عملگرایی و با انتخاب مجدد حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین المللی تحکیم بخشیدید.

شما مردم تاریخ ساز ،دوشادوش هموطنان خود ،در خلق حماسه ای دیگر سهیم شدید ،تا بار دیگر همانند دوره های پیشین نشان دهید که حتی مشارکت حداکثریتان در عرصه سیاسی بر اساس عزتمندی و آگاهیست و همواره انتخاب هایتان نیز بر اساس تدبیر و عقلانیت همراه بوده و خواهد بود و در راه دفاع از انقلاب و تفکر ناب اعتدال گری با منش اصلاح طلبی ، همیشه حاضر وآماده اید.

باید به اندیشه و متانت شما مردم شریف استانمان درود بفرستیم که با وجود تمام دروغ پردازی ها و رفتارهای ناجوانمردانه ای که حتی در آخرین ساعات منتهی به شروع رای گیری عده ای با اخبار خلاف واقع به دنبال تشویش اذهان عمومی، ایجاد تفرقه و دودستگی در بین حامیان دولت بودند؛ اما شما مردم آگاه سرزمینمان نه تنها اسیر این بداخلاقی ها نشدید بلکه با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای ثابت کردید که همچنان برای توسعه و تعالی استان مستعد و توانمندمان در مسیر اعتدال و در کنار هم عزتمندانه خواهیم ایستاد.

جا دارد، در مقابل شعور و حماسه آفرینی شما مردم بزرگوار و آگاه، سر تعظیم فرود آورده و تشکر بی‌دریغمان را نثارتان کنیم. امیدواریم ما، به عنوان خادمان این ملت، بتوانیم پاسخگوی این محبت و اعتماد از طرف آنها باشیم.

در پایان از همه همراهان و عزیزان که در اقصی نقاط استان، با همت و تلاش شبانه روزی خود نقشی بسیار موثر در خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت ایفا کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون همه عزیزان و برای رئیس جمهور محترم و دولت آینده، آرزوی تلاش بیش تر جهت به انجام رساندن وعده‌ها و خواسته‌های به حق مردم را می کنیم.

دکتر مهرداد باقری رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1396

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دانشجو 1396/3/1 7:9:13

    درود بر شما مردان فهیم و خوشنام جریان اعتدال روحانی که به حث اثبات نمودید به دور از فضا سازی و حاشیه نگاری می توانید این مسئولیت خطیر را به سرمنزل مقصود برسانید. . انصافا این دوره بیش از هر زمان دیگری نقش و متانت و شخصیت دکتر باقری در ستاد مرکزی به چشم میخورد. انسان مودب و خوش رویی که در سال 92 اجازه ندادند هیچ فردی در ستاد با تمام سختی های که وجود داشت برنجد یا از کسی آزرده خاطر شود اما با تمام شیرینی های که این دور داشت ولی متاسفانه در ستاد مرکزی و بین دوستان اختلافات فاحش زیادی به وجود آمد که باعث شد خیلی از نیروهای فعال و زبده به خاطر این نوع برخورد ها در ستاد مرکزی فعالیت نکنند و هر کسی به صورت انفرادی دست به فعالیت ببرد؛ شاید اصلی ترین دلیل کاهش ارای دکتر روحانی در یاسوج همین نکته ظریف باشد. اما به هر حال همه ما در کنار هم پیروز شدیم ولی تلاش کنیم مغرور نشویم؛ مردم دار بمونیم و قدر دان اعتماد این مردم باشیم.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها