یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تقدیر و تشکر رئیس ستاد روحانی در چرام از مردم/ از همه کسانی که این پیروزی را رقم زدند قدردانی می‌کنم

پیام تقدیر و تشکر رئیس ستاد روحانی در چرام از مردم/ از همه کسانی که این پیروزی را رقم زدند قدردانی می‌کنم

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در چرام با صدور بیانیه ای از مردم و کسانی که این پیروزی را رقم زدند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش افتونیوز، متن پیام تشکر مسعود قبادی در پی می‌آید:

بسمه تعالی «فبما رحمة من اللّه لنت لهم و لوکنت فظّاً غلیظ القلب لانفضّوا من حولک فاعف عنهم و استغفر لهم و شاورهم فی الامر فاذا عزمت فتوکل علی اللّه»

«به برکت و رحمت الهی، در برابر آنان ‌نرم و مهربان شدی! و اگر خشن و سنگدل بودی، از اطراف تو، پراکنده می‌شدند. پس آنها را ببخش و برای آنها آمرزش بطلب! و در کارها، با آنان مشورت کن! اما هنگامی که تصمیم گرفتی، قاطع باش! و بر خدا توکل کن!»سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۵۹

ملت بزرگ و تاریخ ساز و اندیشمند ایران و اهالی فرهنگ دوست و ادب پرور شهرستان همیشه سبز چرام سلامی به بلندای همت و عزمتان که همیشه در شرایط مهم و در برهه های حساس تاریخی، اندیشه رفیعتان را به جهان و جهانیان اثبات کردید سلامی به بلندای شکوه و عظمت تان که در بزنگاه‌های ملتهب تاریخی خود و زندگی و هستی تان را نثار راه بزرگمردی و پیشرفت و توسعه ایران عزیز کردید.

درود بیکران می فرستم بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای راه آزادی، شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب، مقام عظمای ولایت و همه کسانی که در راه اعتلای سرزمین زرخیز ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همیشه و در همه حال اعتلای وطن را بر آسایش خود مقدم داشته اند.

درود می فرستم بر علمدار بی بدیل جریان اصلاح طلبی، سید خندان و سلام و تحیت می فرستم بر روح بلند بزرگمرد ایثار، صبر و استقامت عالم سیاست ایران آیت اله هاشمی«ره» و همه فعالان سیاسی و اجتماعی که در این پیروزی عظیم سهم بزرگی را به خویش اختصاص داده و این اتفاق مبارک را رقم زدند.

در این برهه از روزگار که ایران در شرایط حساسی به سر می بَرَد و جنگ و ناامنی جهان و منطقه خاورمیانه را در برگرفته است شما مردم همیشه در صحنه و بزرگوار ایران با انتخاب راه تدبیر و امید و آزادی و ارزشهای انسانی و عدالت و نیک کرداری یک بار دیگر اثبات کردید که فرزندان خلف پدران صلح دوست ایران زمین هستید و پرچم صلح و دوستی و مدارا و مروت را بر بام ایران به اهتزاز در آوردید.

ضمن تبریک به مناسبت سر رسیدن فجر امید و به میمنت این پیروزی بزرگ از حضور حداکثری همراه با عقلانیت و نیک اندیشی شما و انتخاب راه صواب عقلانیت و تدبیر و امید و صلح طلبی کمال قدردانی و تشکر را دارم.امید دارم که همراه با هم و در کنار همکاری با رئیس جمهور محبوب و مسئولان توانمند دولت تدبیر و امید بتوانیم همه مشکلات و گره های ملی و بین المللی مان را در سایه صلح، دوستی و آرامش مرتفع کرده و عزت و سربلندی ایران و ایرانی را در اقصی نقاط عالم باعث شویم.

از همه ی عزیزانی که در این مدت با رفتار و اعمال شایسته شان چه در بطن جامعه و چه در ستاد دکتر روحانی باعث شکل گرفتن این پیروزی بزرگ و همچنین از همه‌ی هواداران کاندیداهای رقیب نیز که با حضور سبزشان باعث این رویداد مبارک شدند نهایت سپاس و قدردانی را دارم.از خداوند منان خاضعانه خواهانم در سایه سار رویکرد اسلام رحمانی و با تاسی از نصایح حکیمانه علما و صالحین و زعمای وطن، ایرانی آباد و آزاد همراه با توسعه و تعالی و ریشه کن شدن فقر عمومی و رفاه روزافزون داشته باشیم.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

ارادتمند شما مسعود قبادی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان چرام

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها