یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک و تشکر استاندار و مدیران‌ اجرایی از مردم برای حضور حماسی در انتخابات

پیام تبریک و تشکر استاندار و مدیران‌ اجرایی از مردم برای حضور حماسی در انتخابات

مدیران کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌هایی جداگانه، از مردم برای مشارکت در انتخابات و خلق حماسه تقدریر کردند.

به گزارش افتونیوز، متن کامل پیام استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی که برای سایت افتونیوز ارسال شده است در پی‌ می‌آید:

**************************************************************

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از حضور گسترده و حماسی مردم قدرشناس و همیشه در صحنه این استان دلاورخیز که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همایشی از اقتدار و عزت را به نمایش گذاشتند تقدیر کرد.

متن پیام تقدیر سید موسی خادمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضورعزتمندانه و سراسر غرور ملت بزرگ و متمدن ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت ،به درستی بیانگر درک و بینش عمیق ، مشارکت بالای سیاسی، تقویت کننده روابط بین الملل و بالا بردن قدرت دیپلماسی و چانه زنی در محافل منطقه ای و جهانی و همچنین تمرین دموکراسی و تقویت کننده اتحاد ،همدلی و همبستگی در درون کشور است. این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر ، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا و حرکت در مسیر صحیح اهداف و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردمی می توان علاوه بر استحکام پایه های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد. این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی مردم سترگ و بزرگ کهگیلویه وبویراحمد که همگام و همپا با جای جای ایران اسلامی نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زد در حقیقت پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوقهای رای را در سر می پروراندند ، اما ملت غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بلندای تاریخ فریاد زدند. بدون شک این مردم قدرشناس و همیشه در صحنه با حضور در پای صندوقهای رای و خلق حماسه ای دیگر ثابت کردند همچون گذشته به ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی، آرمانهای امام و شهدا و رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب پایبند هستند و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی و ارزشی نظام و پهنه جغرافیایی ایران بزرگ حفاظت و حراست می کنند. حال که این ملت بزرگ و سرافراز با حضور مقتدرانه خود پای صندوقهای اخذ رای وفادارای و پایبندی خود را به اثبات رساندند و بار دیگر به دولت تدبیر و امید و عقلانیت اعتماد کردند،این بار وظیفه مسئولان است که در خور شان و منزلت این مردم و رفع مشکلات و تنگناها گامهای اساسی بردارند و البته یقینا در طول این چهار سال پیش رو شاهد تحولات عظیمی در حوزه های مختلف اقتصادی، معیشتی و رفاهی جامعه خواهیم بود. اینجانب بر خود واجب و لازم می دانم از حضور حماسی تک تک شما شیرزنان و دلیر مردان استان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، روستائیان و عشایر،جوانان،اصناف مختلف، فرهنگیان، دانشجویان، نماینده محترم ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران ، بخشداران ، روحانیون، نیروهای بسیجی، نظامی، انتظامی و امنیتی، دستگاه قضایی، هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات، رسانه های مختلف،فعالین سیاسی و اجتماعی، احزاب و گروههای سیاسی، صداوسیما، نیروهای امدادی و خدمات رسان و همه کسانی که زمینه این آزمون بزرگ و با شکوه را فراهم آوردند تقدیر و تشکر می کنم.

و من الله توفیق

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

*************************************************************

پیام تبریک ریاست دانشگاه یاسوج به مناسبت حماسه آفرینی دانشگاهیان در انتخابات

در روز 29 اردیبهشت حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که جهانیان را متحیر و کشور را برای تداوم توسعه علمی و پایدار بیمه نمود.

در این راه پر فراز و نشیب اقشار مختلف مردم با بصیرت و آگاهی به صحنه آمدند و یک بار دیگر به سیاست‌های خردمندانه اعتدال و تدبیر رأی دادند تا بر استمرار راه امام، رهبری و شهدا پافشاری نمایند.

بی شک در این مسیر، حضور گسترده و تأثیر گذار دانشگاهیان استان به عنوان قشر پیشرو و سازنده جامعه نقش تأثیر گذاری داشت که باعث نشاط مضاعف و حضور حداکثری و تبلور آرمان‌های والای نظام ارزشمند جمهوری اسلامی گردید.

امیدوارم با پشتوانه آراء ملت زمینه‌ی رشد وتعالی علمی و فرهنگی مملکت اسلامی به ویژه مراکز آموزش  عالی فراهم گردیده و همچون گذشته دست یابی به شاخص‌های رشد و توسعه‌ی پایدار میسر گردد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان استان به ویژه دانشگاه یاسوج از حضور با نشاط اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاههای استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تقدیر و سپاسگزاری نموده و این اتفاق خجسته را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، منتخبین محترم ملت در انتخابات شوراها و همچنین ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان از درگاه خداوند منان توفیق خدمت به مردم شریف ایران و سربلندی ایران عزیز را آرزومندم.

محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج

*************************************************************

پیام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت " حماسه ی حضور مردم" در انتخابات ریاست جمهوری

بسمه تعالی

ملت بی نظیر ایران اسلامی دست در دست هم با وحدت و همدلی، حماسه و شکوه باعظمت و تاریخ ساز 29 اردیبهشت را با شرافت، آزادگی و استقامت خلق کردند و بار دیگر پرچم سه رنگ این کهن دیار را بر فراز قله های رفیع عزت، افتخار و سربلندی برافراشتند. مردم بصیر و فهیم ایران عزیز با شناخت، آگاهی و درک صحیح از موقعیت و شرایط کنونی کشور، شرکت در انتخابات را ترجیح دادند و با خودآگاهی جمعی و حضور عالمانه، مسیر پیش روی ایران اسلامی را با تدبیر همراه با امید ترسیم نمودند. مشارکت گسترده همراه با وحدت و آرامش باعث تقویت و استحکام بیش از پیش پایه های مردمسالاری دینی گردید و توطئه ها و تلاشهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را ناکام گذاشت. امروز روز پیروزی تمام مردم ایران است و این انتخابات نشان داد که مردم شریف ایران در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همواره در بزنگاههای حساس، یار و یاور انقلاب، ایران و اسلام اند و دل در گرو توسعه، پیشرفت، عزت و اقتدار این مرز و بوم دارند. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور باصلابت مردم فهیم ایران اسلامی بویژه مردم سراسر شور و شعور استان کهگیلویه و بویراحمد و تبریک صمیمانه به منتخب ملت جناب آقای دکتر حسن روحانی، اطمینان دارم که تداوم سیاستهای دولت تدبیر و امید می تواند موجبات تحقق برنامه ها و اهداف موردنظر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بین المللی را فراهم سازد. ان شاء الله

ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان

************************************************************* پیام رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیویه و بویراحمد در پی حضور حماسی و افتخار آفرین مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست ‌‌جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم حضور حماسی و افتخار آفرین مردم ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت‌ ماه، نقطه ای درخشان در تاریخ ایران ساخت. مشارکت هوشمندانه ایرانیان در این انتخابات و آرای برآمده از صندوق ‌ها، گواهی محکم بر آگاهی، قدرت تحلیل و موقعیت ‌شناسی ملتی است که در کوران حوادث و فراز و نشیب روزگار، آبدیده و بالنده شده و به نیکی دریافته است که خواسته‌ هایش را می‌تواند با حضور در انتخابات به عنوان مهمترین نماد مردم‌ سالاری دینی مطالبه کرده و به کرسی بنشاند. راهی که مردم ما برگزیدند، میانه ‌روی، اعتدال و پیشرفت همه جانبه امور کشور بود. سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیویه و بویراحمد به نمایندگی از صنعتگران، معدنکاران، اصناف و بازاریان و فعالین اقتصادی ضمن عرض تبریک این پیروزی قاطع و تاریخی به مردم شریف ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی، آماده است تمام تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در چهار سال پیش رو بکار گیرد. امید است با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد بخش صنعت ، ‌معدن و تجارت، بهره برداری از همه تجربیات گذشته، استفاده از فضای مناسب داخلی و بین المللی به وجود آمده با تلاش شبانه روزی ضمن ارتقاء توانمندی تولیدی و صادراتی کشور و ایجاد اشتغال جوانان تحصیلکرده و پرشور موجبات رضایت شما مردم عزیز و وفادار کشور بخصوص استانمان و خلق حماسه اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیویه و بویراحمد

**********************************************************

پیام تبریک عزت اله بهشتی‌فرد؛ مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور محبوب ایران

بسمه تعالی

حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در ۲۹ اردیبشهت ۱۳۹۶ که موجب خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی و سربلندی ایران در بین جهانیان شد مایه خوشحالی است. در این روز مردم عزیز ایران در داخل و خارج از کشور بامشارکت بالایی پای صندوق‌های رای رفتند و با انتخابی هوشمندانه رای به استمرار تدبیر، امید و عقلانیت دادند. اینجانب این حماسه بزرگ و انتخاب مجدد جناب آقای دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور به همه مردم عزیز ایران و استان تبریک می‌گویم. امید است با همدلی مردم عزیز کشورمان تحت رهنمودهای مقام‌ معظم رهبری و تلاش دولت محترم شاهد موفقیت روزافزون و توسعه و پیشرفت کشورمان در کلیه سطوح باشیم.

عزت اله بهشتی‌فرد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد

************************************************************* پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان به مردم برای مشارکت در انتخابات

بنام خداوند جان و خرد

بار دیگر و در موسم انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، ایرانیان غیرتمند دست در دست هم با هدف رقم زدن سرنوشت خویش و آیندگان این مرز و بوم حماسه ی باشکوهی دیگر ساختند. مشارکتی سراسر شور و شعور که نگاه جهانیان را به این آب و خاک پاک معطوف داشت. اهالی شریف استان کهگیلویه و بویراحمد نیز پا به پای دیگر برادران و خواهرانشان در هر کجای این کره خاکی، همچون هر بزنگاه دیگری به صحنه آمدند تا نشان دهند که برای حضور در هر میدانی آمادگی کامل دارند. از اینرو بنده نیز وظیفه دانستم تا به سهم خود این دستآورد بزرگ را خدمت ملت شایسته ایران، محضر رهبر فرزانه ی انقلاب، رییس جمهور منتخب و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از نظارت و اجرا گرفته تا نظامی و انتظامی تبریک عرض نموده و خداوند منان را از بابت این اتفاق مبارک شاکر باشم. یقین دارم این انتخاب که همانا برگزیدن تدبیر بود و امید، ادامه راه خیر و صواب برای سربلندی و توسعه کشور عزیزمان بوده و دولتمردان و مسئولان نظام را در ادامه مسیر خدمت خویش باانگیزه و مصمم تر از پیش خواهد نمود؛ انشاالله.

رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

*********************************************************** پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به مناسبت حماسه 29 اردیبهشت

باز هم عطر حضور،باز هم رویش نور، باز هم مردم ،باز هم اقتدار بار دیگر انگشت های رنگی ایرانیان حماسه آفرید.

چه زیباست ترنم روح بخش آگاهیتان و چه فرح بخش است حضور پرشورتان در آوردگاه حق . درود بر این شعور و حضور انقلابی که منجر به تحولی عظیم در کشورمان گردیده است . ایرانیان ولایتمدار، فهیم و انقلابی در 29 اریبهشت ماه سال 96 با حضور شکوهمند خود در پای صندوق های رأی ولایتمداری خویش را بیش از پیش در طبق اخلاص نهاده و روزی را در سالشمار تاریخی ایران ثبت کردند که نتیجه آن کسب رأی اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران توسط دولت تدبیر و امید جهت خدمتگذاری بود. امید آن دارم که با وحدت و همدلی هر چه بیشتر مردم و مسئولین و تحت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (دامت برکاته) روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و توسعه و آبادانی بیش از پیش این مرز و بوم باشیم. بدون تردید برنده واقعی این انتخابات خود مردم هستند ،به امید فردایی روشن برای ایران عزیز اسلامی. آروزی موفقیت و پیشرفت روز افزون را برای رئیس جمهور منتخب و منتخبین شورا ها را از حضرت حق طالبم.

فرج اله راد مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد

*******************************************************

پیام تبریک مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد

اکنون که به لطف الهی و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و حضور یکپارچه ملت شریف و فهیم ایران اسلامی، در ۲۹ اردیبهشت، برگ زرین دیگری به افتخارات این سرزمین پهناور افزوده گردید. ملت ایران با خلق حماسه ای شکوهمند و با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رأی، سند جمهوریت این نظام اسلامی که همواره برخاسته از اراده آهنین مردان و زنان در جای جای این خاک زرخیز است را به امضاء رسانیدند. لازم میدانم به مثابه آیه شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، پیشانی شکر بر آستان ذات اقدس الهی گذاشته و از محضر آحاد مردم قدرشناس ایران اسلامی بخصوص مردم شریف استان و همینطور پاسداران مرزهای هویتی کشور (کارکنان ثبت احوال استان )که با شور و شعور سیاسی خود و با درایت و تدبیری آگاهانه بار دیگر با اعتماد به دولت تدبیر و امید، بارقه های امید را در دل جوانان این مرز و بوم روشن نگه داشته، خاضعانه مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم. آرزوی توفیق و تعالی برای رئیس جمهور منتخب مردم، جناب آقای دکتر روحانی را در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سید محمد علی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد

*********************************************************

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیروزی ملت در حماسه ۲۹اردیبهشت را تبریک گفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در پیامی با این عنوان که ۲۹اردیبهشت،روز پیروزی ملت نیک سرشت ایران زمین چون برگ زرینی در کارنامه ملت قهرمان ما همواره می درخشد،خلق این حماسه را به رهبر رمعظم انقلاب،رئیس جمهور منتخب ،ملت فهیم ایران وبویژه کارکنان  خود درجهاد کشاورزی .تبریک گفت.

در  پیام  جعفر گوهرگانی آمده است:

با صلوات بر محمد(ص)و آل محمد(ص)،حمد وسپاس خدای را که بار دیگر مردم سرزمینم پیر و جوان، داخل  یا خارج از کشور  به ایرانی بودن و ملیت خودافتخار نمودند و گوش بفرمان رهبر فرزانه انقلاب دادند برای صیانت و پاسداری از کشور خود و حماسه عظیمی را در روز بیست و نهم فروردین ماه سال یکهزار سیصد و نود شش خلق کردند، بی شک رکورد مشارکت مردم در این انتخابات روح شهدا و امام شهدا را شاد و برای سالیان متمادی ایرانمان را از هر تهدیدی و مخاطره ای بیمه کرد.

حضور با شکوه مردم شهید پرور، انقلابی و وطن دوست سبب شد دشمنان قسم خورده این مرزوبوم بویژه آمریکا و اسرائیل و آل سعود بیش از گذشته مأیوس و نا امید شوند و این انسجام ملت شریف ایران قطعاً تمام تهدیدات و تحریم های بیگانگان را لگدمال و موجبات پیشرفت و اقتدار روز افزون را برای ما به ارمغان خواهد آورد، آفرین بر شما و عزم شما، تبریک به ملت شریف ایران این وحدت و همدلی و مشارکت باشکوه، قطعاً برنده این انتخابات رهبر معظم انقلاب، سیاستمدار فرزانه، عالم دانشمند حضرت آیت الله خامنه‌ای وملت عزیز ایران و بازنده این خلق حماسی دشمنان ایران اسلامی خواهد بود. پیروزی این جشن باشکوه زمانی است که همه پیر، جوان،  نوجوان و کودکانمان به رئیس جمهور منتخب تبریک و احترام بگذاریم و همراهی کنیم دولت وی را برای پیشرفت ایرانمان،  کشورمان و انقلابمان که در این مشارکت با شکوه همه در عمل نشان دادیم و فریاد زدیم پاینده باد ایران. اینک باید پاس داشت حماسه ای را که مردم فکورانه ومدبرانه آفریدند به مقام معظم رهبری ودلسوزان نظام تبریک گفت وهمه احزاب وگروههای سیاسی با تمکین به رای قاطع وهوشمند مردم‌آرمانی دولت دوازدهم را در عمل یاری کنند.

جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

************************************************************

پیام رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج جبار کیانی پور، رئیس اتاق یاسوج با صدور پیامی از حضور همه‌جانبه و گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه فعالان اقتصادی استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر تقدیرکرد و انتخاب دوباره دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری ایرانی اسلامی را تبریک گفت. برگزاری انتخابات شکوهمند ۲۹ اردیبهشت ماه، در سراسر جهان دوباره شکوه، عظمت و قدرت مردمسالاری دینی را به رخ کشید و مردم سرافراز ایران را به نیکی بر سر زبانها انداخت. بی شک مشارکت گسترده و آگاهانه ملت ایران در این انتخابات و آرای برآمده از صندوق‌ها، گواه بر قدرت تحلیل و موقعیت‌شناسی ملتی است که در سالهای اخیر و در گذر حوادث و فراز و نشیب روزگار، شعور و سواد سیاسی خود را در دنیا به معرض نمایش گذاشتند. ملتی که به خوبی دریافته است خواسته‌هایش را می‌تواند با حضور در انتخابات به عنوان مهمترین نماد مردم‌سالاری مطالبه کرده و به کرسی بنشاند. انتخابات ۹۶ با همه تفاوت‌های قومی، مذهبی، فکری و فرهنگی، برد بزرگی برای ملت ایران بود، دستاورد این انتخاب، توسعه همه جانبه کشور است. این حضور بی نظیر ، سنگ بنای مستحکمی برای ساختن آینده این سرزمین به شمار می آید باید با نهایت فروتنی قدردان این موقعیت شناسی ملتی بود که در مسیر توسعه، حضور داشته اند و پیچ های خطرناک و سرنوشت ساز را با اتحاد خود پشت سرگذاشته اند. امید است که اکنون با پشتوانه رای مردم، دولت جدید جناب آقای دکتر حسن روحانی در ایجاد رونق اقتصادی، تسهیل مراودات تجاری با دنیا، بازگشت واحدهای تولیدی به مدار تولید و توسعه کسب و کار بیش از پیش همت گمارد تا با ایجاد اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه، پاسخگو و قدردان این ملت فهیم باشد. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز در این راه درکنار دولتمردان استانی دولت دوازدهم از هیچ کوششی برای تحقق اهداف بلند مدت کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد دریغ نخواهد کرد و تمام توان خود را در این مسیر به کار خواهد گرفت. با آرزوی سربلندی و توسعه ایران اسلامی.

جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

**********************************************************

پیام مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد

غوغای روحانی نگر سیلاب طوفانی نگر

خورشید ربانی نگر مستان سلامت می‌کنند

بیست و نهم اردیبهشت ۹۶ با حضورحماسی و هوشمندانه  مردم فهیم ایران اسلامی پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین مبدل گردید.

مردم شریف استان کهگیلویه  و بویراحمد همپای ملت شریف ایران اسلامی نیز  در این روز به یاد ماندنی بار دیگر حماسه ساز شدند و برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار خود افزودند.

حضور گسترده ، مدبرذانه و توام با صبر و حوصله  هوشمندانه و با تدبیر مردم ایران در این دوره از انتخابات،  بار دیگر نشان  داد که ملت ما به سوی رشد و تعالی در حرکت است و در این مسیر هر مانعی را از سر راه خود برخواهد برداشت.

حضور میلیونی و مقتدارانه ملت ایران پای صندوق های رای علاوه بر انکه حماسه ای بی نظیر را رقم زد نشان از قدرت تشخیص ، درایت و عقلانیت  ملتی دارد  که در طول مسیر انقلاب و با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های فراوان به بالاترین سطح آگاهی و دوراندیشی رسیده اند.

این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پیام دیگری هم داشت و آن این بود که مردم آزاده ما راه توسعه و تعالی  خود را انتخاب کرده و حاضر به بازگشت  به  گذشته نخواهند بود و  بار دیگر به اثبات رساندند که به رغم بداخلاقی ها و سیاه نمایی برخی کاندیداها  اراده آنها بر هر اراده دیگری پیروز است و قطعا حرکت در این مسیر، بالندگی روزافزون مملکت اسلامی ما را در پی خواهد داشت.

در پایان خلق این حماسه ماندگار را که روح امام خمینی(ره)، دل رهبر فرزانه انقلاب و همه دلسوزان نظام  را شاد نمود و نیز به جناب آقای دکتر روحانی منتخب شایسته این دوره از انتخابات و تمامی مردم عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

سیدعلی لدنی نژاد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها