یادداشت
گفتگو و گزارش

دستور تاجگردون به روسای هیات‌های نظارت/ اعتراضات مردم و کاندیداهای شورای شهر به صورت دقیق بررسی شود

دستور تاجگردون به روسای هیات‌های نظارت/ اعتراضات مردم و کاندیداهای شورای شهر به صورت دقیق بررسی شود

رييس هيات عالي نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در نامه‌ای به روسای شهرستانها، از آنها خواسته است اعتراضات مردم و کاندیداها به صورت دقیق بررسی شود.

به گزارش افتونیوز، متن کامل نامه غلامرضا تاجگردون در پی می‌آید:

بسمه تعالي روساي محترم هيات نظارت شهرستانها بر انتخابات شوراههاي شهر و روستا

با سلام و احترام

ضمن تاكيد مجدد بر نظارت و همچنين بررسي دقيق اعتراضات كانديداهاي محترم بالاخص در شهرهاي استان خواهشمند است با هماهنگي ديگر همكاران و در راستاي اطمينان خاطر كانديداهاي محترم و شهروندان عزيز ترتيب اقدامات زير را مطابق قانون و دستورالعملها فراهم و اقدام نماييد؛ - در شهرهايي كه انتخابات به صورت الكترونيكي برگزار گرديد اعتراض تا دو برابر منتخبين( هفت نفر دوم) در مورد سي درصد از صندوقهايي كه خودشان درخواست دارند ابتدا با شمارش مجدد پرينت دستگاهها و در صورت عدم اقناع ، شمارش آراء ده درصد از صندوقهاي مورد اعتراض طي مقررات انجام و در صورت وجود اختلاف فاحش مابقي صندوقها شمارش گردد.

- در مورد ساير شهرها كه به شكل الكترونيكي انجام نگرديده ، بجز فرايند بررسي پرينت دستگاهها ، فرايند فوق انجام گردد. - ساير اعتراضات در ديگر موارد به دقت بررسي شود.

- بديهيست در صورت عدم وجود تخلف و تداوم اعتراضات در فضاهاي مجازي و غيره ، تشويش اذهان عمومي بوده و ميبايستي توسط مراجع قانوني برخورد لازم صورت پذيرد.

غلام رضا تاج گردون رييس هيات عالي نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 واقع بین 1396/3/5 22:54:9

    جناب برادر شکایت چه کسی را پیش چه کسی میکنی ... جالب تر اینکه بهش میگی این فرهنگ پول و غذا نهادینه میشه... عزیزم به نظرت در انتخابات مجلس پول و پله ای که آقایان پیمانکاران باهاش رای خریدند کم پولی بود؟ باور کن نصف بودجه سال گچساران را آقایان پیمانکاران به شیوه های مختلف دادند پس اینها چون خود مرفه بی دردمند و پول براشون اهمیتی ندارد این فرهنگ را خود قبلا نهادینه کردند پس به فکر نان باش که خربزه آبه جانم

    پاسخ
  • 2 گچساران 1396/3/3 20:41:11

    اگر من مسئولیتی داشتم انتخابات گچساران را باطل میکردم تا در دوره های آینده کسی جرات دادن پول و کارت شارژ و برنج و روغن و......را نداشته باشد. چرا که از ۷نفر حداقل ۵نفر بوسیله شام و ناهار و کارت شارژ و پول به شورا راه یافتن. منتخبی که با هزینه ۲۰۰میلیون تومان به شورا راه یافته، در اولین گام بفکر جبران ۲۰۰م تومان هست تا بفکر شهر و مردم. انتخابات ک نبود هرکسی بیشتر خرج کرد و بیشتر رای خرید موفق شد. اگر روز رای گیری سرس به محله های لبنان و سادات و رادک میزدی و میدیدی که چگونه سرنوشت مردم با کارت شارژ و پول داره عوض میشه، زار زار گریه میکردی. واقعا هم جای گریه داشت، چون کسی زورش نمیرسید و هرچی زنگ میزدی هیچ کس پاسخگو نبود. جناب دکتر تاجگردون عزیز این بار اگه انتخابات باطل نشه شک نکن خرید و فروش رای نهادینه میشه و دوره های بعد هرکس بیشتر خرج کرد بیشتر رای خرید به شورا راه پیدا میکنه. و این باب باز شده و ادامه دار هست. برای رضای خدا و به احترام آرا پاک این انتخابات را باطل کنید. واقعا ک شورا و رای مردم را به مزایده گذاشته بودند.

    پاسخ
  • 3 سید مصطفی 1396/3/3 18:46:24

    ان شاءالله به زودی تخلفات عدیده ی ........................... به خصوص اتهاماتش به سپاهیان پیگیری خواهد شد براستی برخی تو همین دولت اختلاس هایشان در قالب پیمانکاران بیشتر از بابک زنجانی است... برخی در دولت دهم با تزویر و کلک توانستند در راس مهمترین کمیسیون مجلس قرار گیرند ولی امروز همان هایی که به ایشان اعتماد کردند را متهم نمودند به ... بالاخره روزی زمستان هم خواهد رفت و .....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها