یادداشت
گفتگو و گزارش

احمدی‌کیش: امکانات و زیرساختهای یاسوج سنخیتی با شهر پایتخت طبیعت ندارد

احمدی‌کیش: امکانات و زیرساختهای یاسوج سنخیتی با شهر پایتخت طبیعت ندارد

منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج گفت: امکانات و زیرساختهای یاسوج تناسبی با شهر پایتخت طبیعت ندارد.

به گزارش افتونیوز، "فرشید احمدی کیش" در گفت و گو با ایسنا افزود: خدمات و امکانات رفاهی در تمامی مراکز شهر یاسوج و زیباسازی شهر باید بصورت عادلانه توزیع شوند .

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای پنجم با برنامه برای شهر یاسوج تصمیم‌گیری می کند؟ با اشاره به اینکه شورای پنجم شهر یاسوج دقیقا با برنامه برای این شهر تصمیم می گیرد، بیان کرد: این شهر به عنوان "پایتخت طبیعت ایران" نامگذاری شده است اما هیچ سنخیتی از نظر امکاناتی و زیرساختی با این عنوان ندارد .

این منتخب شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه حاشیه نشینی مفهوم خاصی دارد و ما در شهر یاسوج حاشیه نشین نداریم، خاطرنشان کرد: اجرا نکردن طرح تفضیلی و ارائه ندادن خدمات و امکانات رفاهی توسط شهرداری یاسوج باعث شده است تا تشبیهی از حاشیه نشینی در اطراف این شهر داشته باشیم .

احمدی کیش با بیان اینکه توزیع امکانات در شهر یاسوج عادلانه نیست، تصریح کرد: در این شهر با توزیع نامتوازن امکانات روبه رو هستیم بطوریکه توجه به مناطقی خاص از شهر و توجه نکردن به مناطق دیگر باعث توسعه نامتوازن در شهر یاسوج شده است .

وی در پاسخ به این سوال شورای پنجم چطوری عمل می کند که اشتباهات دوره چهارم را تکرار نکند؟ ادامه داد: شورای پنجم شهر یاسوج بدون سهم خواهی، با توکل به خداوند متعال و بدون دخالت دادن مسائل سیاسی و حاشیه ای به کار خود برای ارتقاء امکانات رفاهی و عمومی این شهر تلاش خواهد کرد .

این منتخب شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز برای شهروندان یاسوج به صورت ناعادلانه بوده است، عنوان کرد: تلاش شورای پنجم شهر یاسوج این است که سرانه فضای سبز را در تمام مناطق جغرافیایی شهری تقسیم کند .

احمدی کیش درباره تعامل با سایر دستگاهها برای رفع مشکلات شهر یاسوج تاکید کرد: مشکلات شهر یاسوج تنها توسط شهرداری و شورای شهر حل نمی شود بلکه باید فرهنگ شهری توسط مردم و مسئولین در شهر رونق داده شود و میان مسئولان نهادها و استانداری استان با شورای شهر تعامل کاملی وجود داشته باشد تا شهری متناسب با عنوان "پایتخت طبیعت ایران" ایجاد کنیم .

وی بیان کرد: نبودن زیرساخت های مناسب برای گردشگری، فاقد آسفالت بودن حدود 70درصد خیابانهای شهر، تنها داشتن یک پارک(پارک ساحلی)، توسعه نامتوازن، جمع آوری نشدن مناسب و به موقع زباله های شهری در حوزه مجاور شهر و برخی معابر و خیابانها از جمله مهمترین مشکلات شهر یاسوج هستند .

این منتخب شورای شهر یاسوج در خصوص ترکیب شورای پنجم یاسوج تصریح کرد: داشتن جناح سیاسی خاص در شورای شهر یاسوج معنایی ندارد.

احمدی­کیش در پاسخ به این سوال که آیا شهردار فعلی یاسوج تغییر می کند؟ بیان کرد: تغییر دادن یا ندادن شهردار یاسوج بستگی به نظر اعضای شورای شهر دارد که تاکنون در این زمینه تصمیمی اتخاذ نشده است .

وی اضافه کرد: شهر خود را دوست دارم و از حسن اعتماد مردم کمال تشکر را دارم که امیدواریم خداوند متعال توفیق خدمتگذاری به شهروندان فهیم استان را به ما بدهد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 حسن 1396/3/11 9:16:2

    شهر به این ایدال وجود ندارد وبه وجود نمی اید واین نظرات قابل اجرا نمیباشد هزینه های شهرداری اجازه این کارها را نمیدهد نه در یاسوج بلکه در شهرهای بزرگ ایران هم این کار امکان ندارد خیلی ها این کارها را تجربه کردن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها