یادداشت
گفتگو و گزارش

تخریب و تهمت‌های اصولگرایان کارساز نشد

تخریب و تهمت‌های اصولگرایان کارساز نشد

اگرچه در این کویر وحشتناک و باتلاق های روز افزون قلم زدن سخت است،اما در جواب بی اخلاقی های یک جریان واپسگرا و ارتجاعی راه و چاره ای جز به حرکت درآوردن خودکارم نیست.

انتخابات ریاست جمهوری تمام شد و طیف اصول گرا با تخریب ها و بی اخلاقی های که قبل از انتخابات و بعد از انتخابات نسبت به اصلاح طلبان داشتند ادامه دادند،هنوز هم با رد صلاحیت کاندید آنها توسط مردم فهمیم ایران به بی اخلاقی خود و برچسب زدن های غلط نسبت به جریان ریشه دار اصلاح طلب ادامه می دهند .

تا کی از این کارها؟ اخلاق کجا رفته ؟ انسانیت کجا رفته ؟

اگرچه اصولگراها در چهار سال پیش کل رای کاندیدای آنها در انتخابات ریاست جمهوری چیزی قریب به 16میلیون بود و شکستی تاریخی را در سال 92 تجربه کردند و این شکستها پایانی نداشت تا سال 94در انتخابات مجلس این شکست ها هم ادامه داشتند ودر طول چهار سال گذشته طیف اصول گرا با تخریب کردن دولت تدبیر امید برای شکست در انتخابات 96هم راه چاره ای نیافتند و در طول ایام چهارسال گذشته خودشان را برای شکست دولت اعتدال از هر کاری دریغ نکردند اما کل رای آنها هم همان 16میلیون سال 92بود.

چه بر سر این طیف آمده که روز به روز نزول می کند و کمتر می شوند و یکی یکی دارند به سمت اصلاح طلبان کوچ میکنند .

در انتخابات از هیچ دروغ و حربه ای که نگفته باشند ،هیچ تهمتی نماند که نزده باشند ،هیچ تخربی نماند که نکرده باشند،هیچ ناسزای نماند ،که بگویند و این طیف اصول گرا هیچ تلاشی نکردند که متناسب با قوانین ، قواعد و شئونات اسلامی واکنش به که حریف نشان دهند .

اصلا به یاد نیاوردند که قیافه و سابقه تتلو متناسب با اصول خودشان نیست و همه این حرکت ها را انجام داده اند که بگویند ما اصول گراها بی‌شماریم . و همه این بی‌اخلاقی‌ها را انجام داده اند برای جذب آرا ، و حالا هم دم از اصول ،اخلاق و...می زنند

بنرهای تبلیغاتی و شعارهای انتخاباتی را چاپ کردند و اسمش گذاشتن جهبه مردمی و نیروهای انقلابی صد البته نه جبهه بود نه مردمی نه نیروی داشت و نه رویکردشان متناسب با رویکرد انقلاب بود.

بعد از انتخابات صحبت ها و سخنرانی‌های کردند که بین مردم تفرقه اندازند و عده ای از مردم را ضد انقلابی محسوب کردند و عده ای دیگر را هم انقلابی .

دیگر وقت آن رسیده که به شما طیف اصول گرا تسلیت عرض کنم و دیگر وقت آن رسیده که بروید توی پَستو های خانه هایتان و در را هم پشت سرتان قفل کنید و کارنامه خودتان را در طول این39گذشته واکاوی کنید که چه اشتباهاتی انجام داده اید که در دل و خون مردم جایگاهی ندارید بلکه فقط در بنرهای تبلیغاتی می درخشید.

*دانشجوی جامعه شناسی دانشگاه دولتی یاسوج

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1396/3/12 13:16:45

    نه اینکه شما اصلاح‌طلبان  اهل تخریب نیستید

    پاسخ
  • 2 م.م 1396/3/12 11:32:0

    اصول گرایان قانون را به نفع خود می خواهند .زیاد نگران نباشید همین که هر چهار سال و یا دو سال مردم می ایند و با انتخابی آگاهانه مهر رد بر فکر و اندیشه و راه و منش اصول گرایان می چسپانند کافی است ..اصولا دوران اصول گرایی کهدمعادل واپسگرایی وتحجر و خشک مغزی است به سر رسیده ..

    پاسخ
  • 3 بزرگمهر 1396/3/10 23:42:52

    جناب اقای هاشمی زیاد باددرپوست خود نکن اصول گرایان مرقانون راقبول دارند نه مثل سران شمانفهم یک دنده اندچهارسال دیگر همین مردمی شماررا بالا بردند چنان به زمین خواهندزد که فکرش راهم نمی کنید 

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها