یادداشت
گفتگو و گزارش

بیانیه شورای مرکزی حزب کارگزاران کهگیلویه در آستانه سفر رئیس جمهور

بیانیه شورای مرکزی حزب کارگزاران کهگیلویه در آستانه سفر رئیس جمهور

به نام خداوند

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد

* حزب کارگزاران سازندگی کهگیلویه، همچنان بر حمایت از دولت رییس جمهور روحانی، پای فشار است. مواضع دولت را در سه سال گذشته در عرصه بین الملل در راستای عزت و مصلحت کشور و صلح جهانی ارزیابی می نماید و عملکرد آن در داخل کشور را همسو با مصالح ملت و مطالبات اصلاح طلبانه و اعتدال گرایانه می بیند. ثبات اقتصادی، کاهش نرخ تورم و مبارزه با فساد اداری بدون قایل شدن استثنا و کشیدن خط قرمز برای کابینه و دولتمردان، گامی در جهت عدالت واقعی است.

*ما از دولت انتظار داریم؛ یک: واقع گرایی در عرصه سیاست خارجی را با مصالح ملی پیوند داده و تلاش نماید سایه تحریم ها و جدال های منطقه ای را از مرزها دور نگه دارد. هر دستی را که برای دوستی دراز می شود، محکم بفشارد و پیشگام مصالحه با دنیای خارج باشد. دو : از تلاش برای سالم سازی مناسبات اقتصادی در داخل کشور و حذف فساد تعلل نورزد، از مولدان اقتصاد کشور حمایت نماید، تمشیت امور اقشار زحمتکش و ضعیف به خصوص کارگران و کشاورزان را در اولویت قرار دهد. در استخدام نیروهای جدید، رفع تبعیض نماید. مدیران شایسته بر مصادر امور بگمارد. آزادی های قانونی ملت را پاس بدارد و باقانون ستیزان مقابله نماید و به شعارهای اصلاح طلبانه خود وفادار بماند. سه: استان کهگیلویه و بویراحمد از محروم ترین استانهای کشور است. میزان توجه دولت به آن ترازی برای ارزیابی شعار عدالت گستری دولت است. مردم این دیار شایسته حمایت بیشترند. توسعه نیافتگی استان و بیکاری گسترده نیروی کار- که نتیجه آن است- بحران های اجتماعی بی شمار به بار آورده است. حل مشکلات این مردم شریف را وظیفه خود بداند و در تخصیص اعتبارات بخل نورزد. گشاده دستی دولت همراه با مدیران شایسته ای که بر منابع می گمارد امید در دل جوانان این منطقه زنده خواهد نمود.

*شهروندان هم استانی، اگر ما به حمایت دولت دلبسته ایم، دولت نیز چشم انتظار به پشتیبانی ما دارد. فردا روز موعود است. مقدم دولت محترم را گرامی بداریم و از حضور خود در جمع مستقبلین دکتر روحانی دریغ نورزیم.

شورای مرکزی حزب کارگزاران شهرستان کهگیلویه

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها