یادداشت
گفتگو و گزارش

آلزایمر حاد اصلاح‌طلبان

آلزایمر حاد اصلاح‌طلبان

(جوابیه ای بر یادداشت شجاع پوریان) گویا اصلاح طلبان در این کشور دچار بیماری آلزایمر حاد شده اند و برخی مسائل را به کل فراموش کرده اند. برادران اهل تسنن روز غدیر و مساله ولایت امیرالمومنین را منکر می شوند در حالی که ماجرای اعلام ولایت علی ابن ابی طالب، توسط پیامبر اسلام، در کمتر از یک روز بود!

اما اصلاح‌طلبان، اغتشاشات پس از انتخابات ۱۳۸۸ که چندین ماه به طول انجامید و بی توجهی به رای ۲۴ میلیونی (۶۵ درصدی) به رئیس جمهور منتخب ملت را به کل فراموش کرده اند و دریغ از یک پیام تشکر! و حالا پس از پیروزی حسن روحانی، به رقبای خود می تازند که چرا به رئیس جمهور مردم احترام نگذاشتید و تبریک نگفتید(در حالی که تبریک گفتند)

ولی الله شجاع پوریان نماینده اصلاح طلب شورای شهر تهران و عضو حزب اتحاد ملت ایران در ستون یادداشت روزنامه همدلی می نویسد که:"فلسفه برگزاری انتخابات در هر نظام سیاسی حصول نتایج غیرقابل پیش‌بینی از صندوق‌های رای و احترام به خواست و نظر مردم است. در کشور ما با وجود نهادهای نظارتی و امنیتی، معتمدین نظام با عبور از فیلترهای تنگ نظارتی خود را در معرض رای مردم قرار می‌دهند و انتظار می‌رود هم کاندیداهای تایید صلاحیت شده و هم مردمی که به آنها رای می‌دهند، مورد تکریم قرار گیرند و خواست و نظر آنان را – هرچه که باشد – با احترام پذیرفت."

جناب شجاع پوریان حرف شما صحیح و ما هم قبول داریم، اما آیا شما و همفکرانتان در اردوگاه اصلاحات این قاعده را در سال ۸۸ رعایت کردید که حالا به مخالفین خود می تازید و از عدم احترام به رای و خواست مردم سخن می گویید!؟ شما هرکجا که بازی به نفعتان باشد، به نظر داور و تیم مقابل احترام می گذارید، و هرکجا هم به نفعتان نباشد و بازی را واگذار کرده باشید، زیر همه چیز می زنید و قواعد بازی را قبول ندارید!

شما رای مردم را گزینشی قبول دارید و فقط اَدای مردم داری در می آورید. شما حماسه بزرگ انتخابات ۸۸ را در کام ملت تلخ کردید، چرا؟! چون کاندید شما برنده نشد.

برخی از هم حزبی ها شما در حزب اتحاد ملت ایران به همراه عده ای دیگر، کار را به سال ۸۸ ختم نکردند و در سال ۹۰ هم نامه ای نوشتند خطاب به رئیس دولت اصلاحات که سازوکار برای انتخابات سالم وجود ندارد! بخشی از متن نامه: "حداقل شرایط برای برگزاری انتخابات آزاد، سالم و عادلانه وجود ندارد/ در صورت ادامه وضع موجود، کمترین چشم‌انداز روشنی برای صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات آزاد، سالم و منصفانه وجود نخواهد داشت!"

جناب شجاع پوریان، رطب خورده منع رطب کی کند!؟

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1396/3/21 13:34:18

    یادداشت خوبی بود. با منطق و جسورانه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها